Mamma28MedSpire Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Ble litt skuffet over legetimen i dag. Fikk ikke noe informasjon av legen. og det jg fikk var feil. er det mulig asså. *oppgitt* Men det jeg lurer på er at på urin så står det L2+ Noen som vet hva dette betyr ? Sist sto det Lsp. (vet heller ikke hva dette betyr). Noen som har peiling?
Nicita73 Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Vi kommer stort sett ut fra legen med masse spørsmål i hodet, skriv de opp, så husker vi å ta de opp på neste kontroll, det er så frustrerende å gå rundt å lure. Jeg vil tro at L2+ betyr at du har utslag på leukocytter, men det er ikke unormalt at vi gravide får utslag på et eller annet på urinprøven, min har til nå ikke vært helt bra på noen kontroller, men det er ikke noe å bekymre seg om,så lenge det ikke er utslag på flere ting, og du ikke har ubehag når du tisser. Lsp har jeg ikke hørt om før. Litt dumt at de skal bruke disse forkortningene,og tro at vi automatisk skal forstå de.
Mamma28MedSpire Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2006 Takk, det var ikke så dum idé. Men du...? Hva vil det si å ha leukocytter i urin? Er det protein? Som kan være tegn på svangerskapsforgiftning? eller?
*1D* Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 leukosytter er fordi du kanskje har utflod...... Snakket med JM om det i går og hun sa at det er heeeeeeeeeeeelt normalt og at det egentlig ikke er vanlig å notere det fordi det ikke har noe å si for svangerskapet... Proteiner, eggerhvite og blod er det som betyr noe, og det vil legen ta opp med deg hvis det er utslag på prøven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå