Gå til innhold

men hva er dette da??? litt ekkelt....

Anbefalte innlegg

Sorry, men jeg skjønner ingenting jeg nå. Noen måååå hjælp mæ.

Fikk tanta, 10 dager for sent den 3 juni, vondere og litt lengere enn vanlig. Avsluttet med noe sånn brunlig slim (beklager dere) noe jeg absolutt aldri har. Har hatt ømme pupper siden tanta dro. Bakvendtland.

Så hadde vi sex dag 6 eller 7. Så i forgårs kom det litt svakt sånn brunlig slim igjen, og idag (14) blør jeg litt. Kan noen komme med en teori her? Er det den Pergoen som har rota alt til, jeg har jo ikke att det på 6-7 uker.

Eller overgangsalder kanskje?

Vi har bare hatt sex den ene gangen denne pp, på grunn av masse jobbing, lite lyst, dritforkjøla mann osv...

Så det er vel derfor porselenet til bente ikke knuste!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5368596-men-hva-er-dette-da-litt-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, jammen ikke lett å skjønne seg på disse syklusene våre horatio. Minner meg litt om sånn jeg har holdt på å tulle etter MA'n. Med brunlige blødninger innimellom (rundt dag 12-14). Men gynekologen min sa som sagt at alt så bra ut, så da er det vel bare litt hormonforstyrrelser ute og går. Mulig det er slik for deg også, etter pergoen..

Får håpe el er like om hjørnet allikevel, og da er det vel bare å sette opp tempoet mht sex. Eller, av og til skulle en tro at det er lite sex som skal til, for hører jo om så mange som lyktes den mnd de hadde lite sex, ingen tid til å tenke babylaging osv. Så kanskje oppskriften er; minst mulig sex!! (da ligger du jo godt an :-)

Uansett, lykke til horatio. Vi må da snart rykke framover i denne hersens køen her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...