Gå til innhold

Gladnytt

voksen 1.gangs gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trist å lese alle historiene til dere som strever eller har mistet. Føler med dere, Håper allikevel ikke dere tar det ille opp at jeg kommer med litt gledelige nyheter også!..?

Jeg er over 44 og vi venter vårt første barn i november, Tok først duo-test , der viste blodprøven økt risiko for 3 kromosomfeil(13,18 og 21) Vi tok derfor fostervannsprøve for 2 uker siden og det har vært nervepirrende...endelig idag fikk vi det gledelige resultat, Vi får et friskt barn!! Kjønnet holder vi for oss selv foreløbig..

Hadde forresten enorme smerter tidl i uken og oppsøkte gynekologen min. Heldigvis var det "bare" en muskelknute uten blodforsyning..den forsvinner visst etterhvert, Har en til med blodforsyning...gruer til det stopper opp der og...men smertene varte bare vel 1 døgn da.

Vel, jeg kommer nok til å være her i mnd som kommer- noen i vest som venter barn i moden alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer =)

For en gave å få bli mor for 1.gang for deg!

Selv fikk jeg en hjerteknuser av en gutt i oktober i fjor, og kosa meg kjempemye her inne gjennom hele svangerskapet. Jeg er nå 40 år, men har 5 andre barn i tillegg til babyen, fra 8-21 år

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kan tenke meg det var en lettende å høre at barnet er frisk!:-)

Jeg er 38 og venter også mitt første, og er veldig glad for det:-) Venter dog fortsatt på resultatet på fostervannsprøven. Håper den blir like positiv som ditt:-)

Lykke lykke til og tenk glade tanker:-)

Skrevet

Gratulerer!!

Skal prøve IVF for første gang i August :-) Begynner rett på sprøyter ved mens i midten av august.

De regner med å sette inn det befruktede egget i slutten av august :-) Har 2 barn fra før, og 2 stebarn :-) Vi gleder oss veldig... Føler meg moden - men fyller 34 :-)

Lykke til og gratulerer så mye!!

Klem fra Bergen

Skrevet

Nei, selvfølgelig tas det ikke ille opp!!! Det er jo kjempehyggelig at det går bra! Jeg er av de som strever akkurat nå, men gode nyheter er alltid koselig!!!!

Gratulerer masse!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...