HeleneSinMamma=] Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Hvordan gjør dere det når dere legger ungene? Er det mange som ammer i søvn? Vugger i søvn? Noen som er så heldig at de sovner av seg selv?
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er så heldig at jenta mi på 7 mnd sovner av seg selv etter at hun har "nynnet" litt i 5 min. Frem til hun var 2 mnd ble hun ammet i søvn, men det ble så slitsomt etterhvert. Lå ved puppen min hele natten. Det gikk mye bedre enn forventet å legge henne i egen seng og uten pupp.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 ammet i søvn lenge, så plutselig kunne jeg legge henne og hun sovnet etter ingen eller moderat skriking
Fisemusas-musefis... Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Min er bare 15 dager, men han sovner med puppen i munn... Også våkner han når han kommer i senga. Også er vi våkne nesten hele natta, Tror nemlig at det er dagen om natta og omvendt... Mellomste sovna etter mat på kvelden, med smokk fra han var rundt seks uker... Det var deilig. Aldri vugget noen av barna i søvn, men de har jo sovna med pupp/flaske i munn...(de to eldste) Tror det er viktig med rutiner før sengetid da, med pysj og sånt...
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 har en gutt på 2 mnd som de siste nettene har begynt å sovne av seg selv (uten skriking) etter å ha blitt lagt i senga etter mat og stell ! : )
HeleneSinMamma=] Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2006 Ååå, så søtt at hun "nynner" seg i søvn, hihi:) De er så søte, de små! Her varierer det veldig med legging, av og til sovner hun selv, noen ganger hjelper det å vugge litt på kurven, mens noen ganger bare litt stryking på kinnet. Som oftest sovner hun ved puppen, da.. Vil så gjerne at hun skal være litt lettere å legge slik at pappa`n også får henne til å sove.. Hadde vært godt med litt fri på kvelden, av og til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå