Gå til innhold

kan noen hjelpe å roe meg ned :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det har seg sånn at jeg hadde eggløsning 10 juni.. hadde sex med han som jeg var veldig forelsket i. men dagen etter sa ei veninne på festen at hun hadde sett at jeg hadde vert uten klær med en annen gutt denne kvelden.. jeg hadde riktig nok drukket en del, men husker alt fra festen å denne gutten som jeg liksom skal ha hatt sex med på festen sier at han var full og han husker ingenting av at vi har hatt sex. men veninna mi mener jo dette helt tydelig.. er det ikke rart at begge husker alt annet fra festen uten om at vi har hatt sex? det er jo noe vi vertfall hadde husket så lenge vi husker alt annet? men til tross for angre pille er jeg faktisk gravid... er det ikke da mer sansynlig at veninna mi har tatt feil? en at jeg har hatt sex med en å ingen av oss husker det, men husker alt annet fra kvellen? jeg går jo egentli ut fra at det er slik det henger i hop siden veninna mi var full hun også, men klart at jeg blir litt paranoi når noen sier slik.. sel om jeg aldri en gang ville tatt i han hun påstår hun så meg med en gang.. skal jeg gå ut i fra at det er "kjæresten" min som er faren og veninna mi som har tatt feil, eller skal jeg faktisk dna teste barnet?

Fortsetter under...

Heisann!

Vil tro at siden at gutten som var på fest med deg sier han var så full at han husker ingenting, har dere ikke hatt sex. Er en mann så full, tviler jeg på at han klarer å få den opp i det hele tatt. Det sies iallfall at fulle mannfolk har problem der. Håper det er "kjæresten din" som er faren. Lykke til videre!

Klem fra meg

Jeg tror at hvis dere husker alt annet så hadde der ihvertfall husket å ha sex.

I det minste hadde dere husket brudd stykker av noe dere har gjort sammen som virker intimt.

Hvis du er så full at du ikke husker noe så må du jo være helt besvimt.

Be venninda di komme med flere detaljer om hva hun så.

Kan hende det var hun som var litt for full

Hvordan hadde venninda di sett deg uten klær da?

Høres merkelig ut spør du meg.

Jeg syns du skal være trygg på at det ikke skjedde noe..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...