Gå til innhold

September: vil ikke ligge på stellebordet lengre......................

venter nr 2 i august,er 12 uke

Anbefalte innlegg

gutten min nekter å ligge fint på ryggen på stellebordet. han vil snu seg og griner . tenker nok den tiden er over. har prøvd og finne andre metoder,som og la han holde seg på låret minn mens jeg står med ett kne i bakken,da føler jeg at jeg har kontroll. men er litt usikker.hva gjør dere?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sen jag flyttade till Usa har jag inte haft stellebord. Byter pa han pa golvet.Vill heller inte langre ligga still,, men det har val med utvecklingen att gora. Brukar lata han pilla pa saker som jag vet han liker att leka med.. Sasom hans gosedjur eller mitt halsband, funkar bra det.

Lycka till :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha noe å leke med ja. Gir ham bleia han skal ha på, eller klærne jeg tar av. Tuben med stellekrem funker og. Og om kvelden lekes det med tannbørsten. Men det er en kamp å holde ham på matta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var også sånn men så plutselig nå etter 3 uker er det ok å ligge stille på stellebordet igjen. Men må ha noe å leke med.Glad jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vært deg hadde jeg fjernet hele greia. Jeg har skiftet på han på gulvet siden han var nesten 6 mnd. Vi hadde en nesten ulykke fordi han vred seg så fryktelig når han var sinna. Bedre å være føre var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må vi distrahere med leker, klokke, tannkost e.l. Det går akkurat lenge nok til at jeg får av bleia og kanskje såvidt vaska ltt. Ellers blir det spyling av rumpa i vasken. Og så tar jeg han på fanget når jeg skal ha på klærne igjen. Ikke så helt enkelt lenger nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kasta ut stellebordet for ett par uker siden, nå er det mye lettere og ikke minst, tryggere å stelle henne.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa vår også var helt umulig noen dager. Vi har lenge måtte gi henne leker, salver, tannkost osv så hun har noe å drive med når hun ligger der - men så en dag så begynte hun å hyle og prøve å snu seg hver gang vi la henne ned samme hvilken leke hun fikk....

Jeg la henne bare ned igjen og sa "ligg fint", prøvde å gi henne en leke og å skifte på henne, mens jeg stadig måtte legge henne ned igjen si "ligg fint"... Jeg var litt streng i noen dager, og nå ligger hun stort sett fint igjen (o: Hvis hun prøver seg på noe tull så sier jeg bare "ligg fint" - og som regel så gjør hun det!

Hun er også veldig flink å høre etter når jeg sier "nei" hvis hun skal til å ta noe ulovlig. 9 av 10 ganger så stopper hun opp, venter litt, og finner deretter på noe annet!

Veldig flink liten gullunge (o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...