venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Hva slags utstyr bruker dere nå. mener sånn som gå stol,stol og bord++++++++++. min gutt er 9 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Det einaste vi brukar (utanom sjølvsagte ting som vogn og badebalje) er vel stolen hans. Han sit der når han et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 16. juni 2006 #3 Del Skrevet 16. juni 2006 badebaje, stellekommode, vippestol noen ganger når hun ikke vil sitte i spisestolen sin å spise, og trille lekegrinda er ikke så flittig brukt, trenger å bevege seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anesam Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 Stokke stolen når han får mat... Stellebordet brukes enda Gå-bil har han fått Kan ikke komme på mer... Han liker å holde på med de samme tingene som vi voksne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
futte (tm) Skrevet 16. juni 2006 #5 Del Skrevet 16. juni 2006 Høystolen når ha skal spise og så klapper jeg den sammen til stol og bord hvis han bare skal være på kjøkkenet sammens med meg mens jeg lager mat. Badering til å feste i badekaret. Lekegrinda brukes en sjelden gang. Stellebord. + Seng og vogn selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 16. juni 2006 #6 Del Skrevet 16. juni 2006 Gløymde å sei at vi er flittige brukarar av bæresele og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå