Gå til innhold

Kjære Kjære Babyface (igjen)

Anbefalte innlegg

Jeg har et dårlig forhold til min svigermor. Kan du se det gjør at det skjærer seg for meg å sambo engang?

Evt. om det blir en stor krangel om dette i nærmeste fremtid?

Vil gjerne vite alt ondt og godt i dette som du får opp.

Jeg 010184

Han 220883

På forhånd masse takk om du hjelper meg,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5367669-kj%C3%A6re-kj%C3%A6re-babyface-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

får opp at hun er sjalu... hun føler seg tilsidesatt ettersom sønnen hennes har flyttet ut og bor med deg... føler hun er avhengig av oppmerksomhet fra han... hun spiller veldig hjelpesløs for at han skal synes synd på henne... noe han også gjør... men ikke la deg lure.. hun driver ett spill.. fordi hun er sjalu på deg.. føler at mannen din synes dette er vanskelig, og dere kommer til og ha diskusjoner og krangler om dette.. men tror ikke dette vil påvirke forholdet så mye at dere skiller lag...

får opp at hun er ekstremt sjalu som sagt.... og det igjen fører desverre til at hun ikke liker deg noe særlig... men hun prøver og få det til og se ut som at hun liker deg... hun er falsk mot deg med andre ord... jeg håper ikke du tar deg nær av det jeg skriver, for jeg skriver bare det jeg får opp her...

stoor klem

Annonse

Nå maser jeg mye men det ble så intressant.

Min sambo er odelsgutt på gården der svigers bor og han ska overta der en gang og da ska vi bo ved siden av dem.

Gruer meg så til dette. kan du se om hvor mange år det er til, og åssen det vil bli?

jeg får opp en overaskelse her.. ingjen som hadde trodd dette, men får opp at mannen din endlelig begynner og skjønne hvilken mor han har og tar parti me deg.. føler at du engentlig ikke vil ha noe me gården og gjøre så lenge svigermor er innvolvert.. så jeg få opp at han kommer til og selge hele gården og kjøpe ut foreldrene sine...

oj oj. dette blir spennende. blir sjokka jeg.

Du er skikkeli god til å spå.

Det stemmer at han tar mest parti med mora nå. føler med utenfor. Men det var godt å høre at han tar mitt parti etterhvert da.

Kan du se når dette skjer? Og når vi flytter på gården og når han selger den?

Blir mye mas fra meg men det ble så grusomt spennende

Takker så masse for at du tar deg tid til meg ;)

jeg føler at han selger før dere flytter.. han kommer til og si at dere ikke er intr i gården og vil leve et "normalt" liv med vanelig jobb... han kommer til og begynne og holde med deg i løpet av neste år... da kommer det til og være en episode mellom deg og svigermor som får han til og våkne opp og tenke på hvem han egentlig lever med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...