Gå til innhold

Når kontakte kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Jenta vår på 10 uker er plutselig blitt så plaget med luftsmerter. Trodde faren var over jeg, men den gang ei... Har kjøpt minifom og tøyer bena opp mot magen. Det kommer da en del luft, men hun skriker fortsatt. Har hatt dette i 1 uke nå, men har idag vært helt.............vet ikke hva jeg skal si. Lurer nå på om skal kontakte kiropraktor. Bør jeg vente og se litt til?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5367613-n%C3%A5r-kontakte-kiropraktor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

KONTAKT KIROPRAKTOR ELLER OSTEOPAT (1-3 BEHANDLINGER SKAL VÆRE NOK).

DERSOM SKRIKINGEN VEDVARER, SKAL DERE VÆRE OBS PÅ MELKEALLERGI. PRØV I SÅFALL Å KUTTE UT MELK FRA KOSTEN DERSOM AMMING, ELLER PROSOBEE PÅ APOTEK (TA VARE PÅ KVITTERINGER OG FÅ DET PÅ BLÅ RESEPT PÅ TK DERSOM PÅVIST MELKEALLERGI).

HOMØOPAT KAN PÅVISE EVT MELKEALLERGI. VI HAR VELDIG GOD ERFARING MED DET! (KONTAKT EN SOM ER MEDLEM AV HOMØOPATISK FORENING).

LYKKE TIL!!

Annonse

Ja, prøv kiropraktor du. At det ikke virker er bare tull. Vi har hatt bedring av kiropraktor.

Og som kiropraktoren vår selv sier, så kommer kolikken av at mage og tarm systemet ikke er kommet helt i gang enda, og at mye luft derfor samler seg i tarmen. Magesystemet deres er treigere på en måte. Kiropraktorene arbeider med nervesystemet, for å få satt i gang magen, forklarte hun.

Lykke til!

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...