Gå til innhold

symptomløs, men likevel gravid? Anyone?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sorry mates, jeg vet d ikke alltid er så populært at vi "ikke-gravide" stiller spørsmål her inne. Men jeg prøver likevel, og dere som ikke liker det, lar bare være å svare :o)

 

Men, - jeg lurte på om det er noen her inne som ikke følte seg det minste gravid før testen slo ut? Alle snakker så mye om all verden symptomer, men jeg kjenner i n g e n t i n g unormalt.... Jeg er en del dager over IKM (har ikke testet) og vet jeg hadde sex på EL-dagene. Men føler at jeg liksom ikke kan drømme om å være gravid denne måneden siden jeg ikke har NOEN symptomer foruten uteblitt mens...

 

Noen som hadde det tilsvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som ikke har noen som helst symptomer før de tester... husk at når du har IKM er det bare noen få dager siden egget evt festet seg.... hormonene har ikke rukket å "herje" i kroppen din enda....

 

Er du flere dager over IKM nå så ta en test da vel :o)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test du..

 

Er du over tiden og vanligvis er regelmessig skader det ikke å få avklart om du er gravid.

 

Testene du kjøper på apoteket er som oftest mer sensitive enn de som brukes på legesentre, så du vil kunne få korrekt svar ganske tidlig etter forventet mens.

 

En annen ting er at du faktisk kan være gravid selv om du får noe du opplever som mens. Symptomene kan herje vilt med deg, både ved sin tilstedeværelse og ved å være fraværende..

 

Lykke til !

 

snart pappa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke populært at "ikke gravide" stiller spørsmål her?? Det skjønner jeg ikke...

 

Men til noe annet..:) Kan du ikke ta en test da... Og let us know the result..:) Spennende da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal spør i vei jeg :-) Det er jo det forumet er til. forstår godt jeg at du vil ha svar fra de som "allerde" er gravide. :-)

 

 

Jeg hadde ikke noe særs utenom ømme bryster, det slo først inn i uke 5/6 hos meg. :-)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...