Gå til innhold

November: Sett lillebabyen for første gang i dag:)


Lisa_80

Anbefalte innlegg

I dag har jeg endelig vært på ultralyd.:)Babyen var ikke så veldig villig til å vise om den var gutt eller jente,men av det lille legen så,holdt han en knapp på en jente:) ÅHHH jeg er så nysgjerrig,så jeg vurderer å bestille ny time til ultralyd om en stund.hehe.vil vite om det er gutt eller jente:)

Fikk ny termin i dag.Ble flyttet fra 6.nov til 18.nov:( Jeg tror fortsatt på den første;) såååå lenge til den 18.nov.

Den vifta med armene og sparket i magen,gøy å se.Fikk med et bilde hvor det ser ut som bayen suger på totten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh.du er heldig som har vært på UL=o) og så søt som suger på totten sin;o) hehe..

 

jeg har ikke fått innkallelse enda og jeg er i min 20. uke nå..hm...kan jo begynne å lure på hva som skjer i systemet og papirhaugene til legene noen ganger..jaja..får smøre meg med litt tålmodighet jeg da=o)

 

hvis du har en "hunch" på 6 november så stemmer det sikkert=o) bare tenk på at før i tida hadde man ikke ultralyd og da var det "utregning" fra kroppens (og sinnets) side som ga en pekepinn på termin=o) og vitenskapens sida har ikke alltid rett, naturen går uansett sin gang-noe man merker på kroppen og sjelen av og til. alle er vi også forskjellige i kropp og tempo på vekst-glem ikke det=o)

 

god sommer=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Såååååh koseli!!! Ja nu har du vel et heilt anna forhold tel magen regne æ me ?!?! Det e så deili, æ har UL bildan på kjøleskaps døra :) knis!! Ser på de hver dag :)

Vi høres snart!!

Klem fra mæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...