Gå til innhold

August: nå er det snart vår tur jenter =) august nærmer seg endelig !!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg også!! Begynner å bli så nysgjerrig på den hvem den lille gutten i magen min er! Gleder meg til å kunne si jeg er høygravid og fødeklar!!

Gleder meg til å ligge våken og se på babyen sove og lure på hvordan jeg og samboern har klart å lage noe så skjønt. Gleder meg til å vise han stolt frem! Gleder meg til og med til å skifte bleiene (regner med at det går ganske fort over!)

JEG GLEDER MEG!!

er m i gleder meg klubben... syns tiden går fort igjen nå, sto liksom stille her e stund... lurer på når ei skal begynne å vaske klær, legge på sengetøy, pakke sykhusbag...... osv..osv... nekter nemlig å stresse på slutten!heller ute i god tid, enn å ligge på sykhuset og lage liste til nybakt far:-) vet ikke helt hva e i gleder meg mest til.. å få holde gutten, vite at han er der, vise han frem, er litt mye å tenke på, vet ikke hva ei går til..gruer meg og, men når alt kommer til alt...

GLEDER MEG NO SINNSYKT!!!!!!!

Ja nå går tiden fort..

Kjenner at jeg begynner å bli temmelig lei.. Pluss at det er så varmt om dagen!! Orker jo ikk noen ting jo!! :)

Gleder meg masse jeg oxo, gleder meg til å bli kjent med den lille i magen :)

Klemmer fra

ja, skremmande nært. med to små på 2,5år og 13 mnd har eg det nesten ikkje gått opp for meg at eg er gravid att, så denne babyen trur eg kjem som julekvelden på kjerringa. har ikkje hatt så mye tid å forberede meg og forstå det. synd det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...