Gå til innhold

Barnevogn m 3 hjul.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs jo veldig på hvilken 3hjuling det er snakk om da.men generellt er ofte 3 hjulinger lettere enn 4hjulinger.

Sjekk forresten ut barnevogndebatten(du finner den under debatter på venstre siden her, der står endel nyttig ang.de fleste vogner:-)

Hvis det er en sånn 3-hjuling der baggen vender fra deg og ikke mot deg, så ville jeg ikke kjøpt den. Jeg syntes det var veldig godt og trygt å kunne titte rett på babyen når jeg gikk tur. Jeg har fakrisk en 3-hjuling også, men den kjøpte jeg da barnet var 1 år og litt mer for seg : Likte å titte fremover og ¨å med seg alt. Dette er en dyr vogn til ca 5500 ( Tracks For Kids-Joggster 2 ) og den er veldig lett og solid. Bremsen sitter ved håndtaket på vognen og gjør det lettere i nedoverbakke å bremse. Det negative med denne 3-hjulingen er at når jeg vil skåne henne for mye vind og drar vognen etter meg, så er det så vanskelig å styre til sidene uten å måtte løfte den.

Jeg foretrekker helt ærlig vogn med 4 hjul, så jeg gleder meg til turene med min flotte Simo-vogn!

Vær obs på at noen av 3hjulingene er lette å velte dersom barnet sitter urolig i vogna!

Vi har en Basson,og den velta en gang.Man kan iallefall aldri gå en meter unna vogna hvis barnet ligger oppi...

Men de er veldig enkle å trille,min har også håndbrems og fremhjulet justerer seg etter som jeg svinger.

Er bare nervøs pga at den var så lett å velte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...