Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til jordmor i dag og målte symfysen ( livmor) og var langt over normalen. er i uke 26 og den er nå 29. sist var den også over normalen. skal på ultralyd i morgen, for jeg har også "vondt" i fundus ( mellom, litt nedenfor brystene og har kynnere og litt småvondt nederst i magen innemellom. Er det noen andre også som har det sånn. ble så klart kjempe nervøs og lei meg i dag.. =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....kanskje tvillinger??....... :-)

De kan overse et foster på ul.

Eller du har bare en god saftig stor baby!!!

Skrevet

Jeg var langt over normalen på siste kontroll. Er 25 + 4 idag, så det blir spennende å se på neste kontroll. Hvis jeg er like stor da, ja da blir jeg litt bekymret.................. Da skal jeg spørre om ny ul for å se om alt er vel.

Skrevet

Hmm.. du er ikke litt stor engeng, ift meg... livmoren min tilsvarte uke 32 i uke 24! Og babyen er ikke stor... måtte på ul igjen. Har heller ikke mye fostervann, så dette her er mystisk. Har nok litt feil termin!

Skrevet

Ikke for å være slem her, men jeg har ligget godt over den røde streken med de to første og de var omtrent ferdig konfirmanter. 1.mann var 55cm lang og veide 4710g (jente) og 2.mann var 53cm lang og veide 4520g (gutt)

MEN jeg har ei venninne som og lå et stykke over den røde streken og hun fikk en "normal" jente på 3600g og 51cm lang.

Foreløpig ligger jeg jevnt med den røde, men det enda masser av gro-tid igjenn, er "bare" 23+3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...