Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

middag...-må ha middag... Aldri vært så ille! Men det er jo ikke noen usunn "dilla" da, trøst i det! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig ikke dilla på noe, men jeg fikk virkelig smaken på kålrabistappe i dag. Sitter akkurat å lurer på hvor man får tak i kålrabi på denne tia på døgnet... hehe.

Skrevet

Mat, spiser hele tiden..:) Og iskalde cola boks, må bare ha det..

Skrevet

Melk av alle ting.

Må ha det bare må ha det :) hihi

Skrevet

Generelt mer sugen på både mat og snop. Klarer ikke å si nei eller stoppe slik jeg kan til vanlig... Huff!!

Is er veldig godt om dagen...dessverre.

Skrevet

Salt lakris, vietnamesiske vårruller og friterte blekksprutringer. Og surkål...

Skrevet

Vannmelon (alle mulige typer) og nektariner. Bare MÅ ha det hver dag...

Skrevet

Nektarin og solo!!!!!!!!! mmmmmmmm...

Skrevet

havregryn...uten melk :-) og kjellarlukt, kan stå lenge og bare lukte...he he :-)))

Skrevet

Jeg har skikkelig dilla på is..alle typer og fasonger..bare må ha det hver dag..igår kjøpte jeg is av isbilen for 315,-kr..kanskje ikke så god ide..blir nok borte snart:)

Skrevet

Ingenting egentlig så langt iallefall. (mulig at jeg nok spiser mer bananer og frukt generelt) .Med poden var det kokte egg, frisk ananas og Farris.

Skrevet

hehe, den var spesiell, kjellerlukt! jaja, kan a skjønne det. Vi får da litt av hvert for oss med disse hormonene! :-)

Skrevet

Skrømti Den Kjedelige har ikke dilla på noe som helst... Ikke så mye som et riskorn engang.

Har lyst på mat hele tiden, men det er vel strengt tatt ikke noe nytt.... : )

Skrevet

mm får vann i munnen av å tenke på kritt (ja, vanlig kritt..)

Og Nyco - nam!!!

Skrevet

Jordbær på fersk loff med sukker.... Det er det beste jeg får... Samboern blir gal av meg for jeg maser om dette hele tida. i tillegg så tåler jeg jo egentlig ikke jordbær selv da. Men men.... Hehe....

Skrevet

Maat.. spesielt grovbrød, og fetasalat... og salt lakris, og ananas, og...

Skrevet

Sure ting, spesielt sure sitrondrops:-)

+ nektariner, plommer, jordbær og andre frukter:-) og det er jeg jo glad for

Skrevet

jeg har fullstendig dilla på SITRON av alle ting, spiser dem som det skulle vært appelsiner. jeg svetter og det svir i munnen, men jeg fortsetter å trykke dem i trynet :) hehe...men lurer litt på om det er så bra? sitroner liksom.....hmm

Skrevet

Vet ikke om det er noen "dille" akkurat, men jeg blir regelmessig (flere ganger om dagen) helt desperat etter vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...