andemora Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er stor forskjell på de som er født tidlig og sent i måneden! Lilletuppa vår er vel en av de yngste her, og jeg merker at jeg må være bevisst på at alle de andre desembernuskene er eldre. En måned er ikke lang tid, men jammen kan det utgjøre en hel del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 det har du rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Del Skrevet 16. juni 2006 Ja det er sant, det er stor forskjell på en som er født 1 kontra 31 desember. -Og så har du slike som jenta mi, som er fødd 14 desember, sånn mitdt i mellom, hverken ful eller fisk.....hehe. Men uansett, som helsesøstra sa til meg i går, det er like normalt at ett barn ruller når det er 4 måneder som at det ikke gjør det før det er 8 måneder. Og i forhold til vange her inne er jenta mi kjempetreig!! Men du har heilt rett, utrolig hvor stor forskjell det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 Ja, det er stor forskjell. Når de er så små, har 30 dager MYE å si. Og i tillegg utvikler de seg så forskjelllig, det går ikke an å sammenligne. Storejenta vår var veldig sein med alt motorisk, men tidlig med språk. Og etter hvert utjevner det seg. Alt kommer når de små er klar for det. Nyt deres små gull, uansett om de ruller, sitter, prater eller ikke. De er alle unike på hver sin måte Ps: nyt det mens de ligger i ro, får ikke mye tid til annet enn å passe på når de begynner å bevege seg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemora Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juni 2006 Ja, det er sant! Jeg begynner å lure på om snuppa her er smått bortskjemt, at hun blir frakta rundt om kring og ikke trenger å snu seg selv. Tenker å høyne krava litt.... Er så rart med det når ingen av de rundt henne syns noe om at hun ligger for seg selv og sutrer litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå