Gjest Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg selv har 38 dager igjen til ul-termin, og det begynner virkelig og nærme seg!! Skal bli fint å hilse på beibisen i magen, ja. Det kan jo egentlig skje noe fremover for oss julijenter hver dag nå, så jeg vil bare ønske dere masse lykke til når fødselen er i gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 Har bare 18 dager igjen jeg nå, så der nærmer seg med stormskritt nå Det er som du sier at det skal bli kjempefint å hilse på babyen. Gleder oss masse nå Lykke til alle sammen. Blir spennende å lese fødselshistorier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malita Skrevet 15. juni 2006 #3 Del Skrevet 15. juni 2006 Så kjekt med en lykkeønskning. Vet jo aldri når noen vil kunne trenge det nå. Jeg har nå bare 16 dager igjen og gleder meg til det hele er overstått. Har vaska på babytøy idag. Det har ikke helt gått opp for meg at det er så nærme. Samtidig tenker jeg på det hele tiden. Blir faktisk litt sliten av det og. Jeg slenger meg på og ønsker og dere alle lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 det samma fra meg; lykke til fremover nå jenter! vi går en spennende tid i møte! må alt gå dere bra, og håper dere får noen snille bebiser!!!!!!!! gleder meg til å følge med på fødselslisten fremover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå