Gå til innhold

Hvem kan avsløre sitt smarteste "lure gubben i seng" triks?

Anbefalte innlegg

Hei

Fotball VM er over oss og her ligger gubben på sofaen og ser det han kan av fotball VM. Jeg holder på å legge strategien for neste uke, og siden det hersens fotball VMet varer helt til 9.juli , trenger jeg noen tips her altså jenter. Beste tips honoreres med en plass ved siden av meg i sofaen hos gammelmamma :-) For vi skal vell over på "Gravid moden alder" alle sammen?

Fortsetter under...

Du får sette inn støtet mellom noen av kampene.

Er det kort tid mellom kampene da har du dårlig tid. Menn er veldig lettantennelig ved munn sex. Kunsten er å stoppe i rett tid slik at mannen bare MÅ ha deg.

Simsalabim så har du fått det du trenger for å sitte i samme sofa som gammelmamma.

Hva med den ærlige utgaven....?

Sms på jobben om at når han kommer hjem fra jobb,og har stelt godt med sin kjære i form av en real runde i sengehalmen,belønnes han med en hel kveld i godstolen,med enerett på fjernkontrollen,og en from kjæreste som serverer pils og peanøtter til fotballkampene.......?

Jeg holder en knapp på munnsexmetoden! Han kan jo bare ligge der å se fotball, mens du holder på littebitt! Tipper du klarer å avlede ham innen det har gått 2 min. Her må alle midler tas i bruk, det er helt klart.

Fortell oss litt åssen det funker da! (ja ikke akkurat detaljene da, men om det funker...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...