Gå til innhold

Desember: Auuuuuuuuuuu

Anbefalte innlegg

Skulle hente skolejenta vår i dag, og fant noen sko som jeg kjøpte for to år siden i skohylla. Nesten ikke brukt. De kan jeg gå med, tenkte jeg. Og gikk! Og kom til skolen med DE gnagsårene.... Derfor var de lite brukt ja.... Så nå er begge hælene mine såre, og begge lilletærne er dobbelt så tykke pga vannblemmer.... Lenge leve forfengeligheten! Vurderte å gå hjem barbeint, men måtte beherske meg. Tråkka ned hæle på skorne og haltet hjem.... Sukk, til stor fornøyelighet for gubben. Han ler seg ihjel når jeg kjøper sko, for jeg får ALLTID gnagsår... Hvor får du sår nå da? kommer det tørt, tullingen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5365534-desember-auuuuuuuuuuu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dakar vennen! Hørtes ikke særlig kjekt ut... (ja, sniker meg inn her i dag og...gubben kommer ikke hjem før kl 6 i dag, så nå må jeg få tiden til å gå..) Men du burde jo vite bedre nå, etter %&(/¤#/ år at du ALLTID må plastre beina før du går ut??!!!? *ondskapsfull* :D Jaja, dere er ikke i Uskedalen i helga, altså? Gubben skulle egentlig til India med jobben neste fredag, men så skal han ikke likevel -han klarte å vri seg unna..heldigvis! Og poenget var at jeg hadde tenkt å avlegge dere et besøk, men kanskje jeg utsetter det til etter ferien vår da... Mye å ordne med! Og tilbake til dine såre føtter! Håper de snart "går seg til"! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...