Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita tulle på snart 3 år, hun synes det er veldig morsomt med trampoline. Jeg synes hun er litt for liten til å hoppe på trampoline med nett uten tilsyn, og alt for liten til å hoppe på trampoline uten nett med tilsyn. er jeg høne-mor, får stortsett tilbakemeldinger på at jeg er det? ser veldig mange som bare lar barna hoppe uten tilsyn og uten nett.. Så min datter blir jo selvfølgelig veldig lei seg når alle andre får lov og ikke hun. Noen meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ett barn på 2,5år...ikke 3åring......men........er du hønemor,så er jeg og det.Syntes det høres farlig ut ut å hoppe uten tilsyn/nett.

Vår for lov å hoppe med nett og tilsyn.....var vitne til en nesten ulykke i fjor(og da var det flere voksne rundt trampolina,men ikke nett.

Er gjerne hønemor på slike områder.....ungen har bare ett hode,og det skal være inntakt hele livet=)

Skrevet

Synes ikke du er "høne mor" jeg.

Men de grunnene du nevner, er grunnen til at vi kjøpte trampoline Vi har vurdert trampoline i 3 år nå. Men i år ble det så vi kjøpte det. Med sikkerhetsnett.

Jeg vil heller at barna skal hoppe på trampolinen hos oss, slik at vi har kontroll på de, enn at de skal stikke av å hoppe hos en annen nabo, som kanskje ikke har sikkerhetsnett.

Og somregel er det jo variert aldersforskjell på barna som hopper på trampolinene. (Det virker som trampolinene suger til seg alle barna. hehe). Så derfor er det bedre at de hopper hjemme, under tilsyn av oss.

Gutten vår på 2 år får ikke hoppe på den uten at en voksen (eller storesøster på 10) er der. Men jenta vår på 3,5 år hopper alene. Vi har stige på som jeg tar opp hver dag. Derfor må jeg ta den ned også, så jeg "godkjenner" at de hopper.

Skrevet

har jo faktisk veldig lyst på egen trampoline, med nett vel og merke, men synes det blir for dyrt med det nettet som jeg synes ser mest sikkert ut. (det som står i spenn mellom søylene, så ikke barna hopper i søylene) Dette oxo for å ha kontroll på barna og hoppingen. Har oxo tenkt på å grave trampolina da litt ned så det ikke blir så høyt, men vet ikke helt ennå.

HI

Skrevet

Vi kjøpte trampolinen på coop obs. Kostet 1950 kroner for trampoline og nett (det nettet som du nevner). Synes ikke det var så ille pris jeg. Men vet ikke om de har det nå. Var visst ett mnd tilbud.

Naboen vår har en annen type nett og hun ønsker seg slikt som vi har. Så jeg er enig med deg der :o)

Skrevet

bor desverre på bondelandet så her er ingen coop obs, bare mega og prix desverre. aner ikke hvor nærmeste obs ligger en gang :( Men det finnes sikkert andre som kjører tilbud :)

Skrevet

Vi kjøpte trampoline for nokre måneder sidan, og jenta mi på nesten 3 elsker å hoppe :) Nett var eit "must"

Verken ho eller storesøster på snart 6 hadde fått hoppe på den uten nett. Storesøster kan få hoppe uten tilsyn, men ikkje lillesøster.

Skrevet

Hadde aldri latt en så liten unge hoppe uten nett og tilsyn.

Skrevet

Nei, hun er nok forlita til å hoppe uten tilsyn. Vesla mi er snart 2,5 og får iallfall ikke lov. Dessuten sier de vel at barn under 3.... eller var det 6 ikke bør hoppe pga det ikke er bra for kroppen deres..... jeg synes det høres litt merkelig ut, men har ikke undersøkt det nærmere heller da... Bestemoren hennes, som jobber i barnehage, synes det er skummelt og lar henne ikke hoppe uten tilsyn fra hennes onkel og tante på 12 og 13 år. Men minst mulig. Da denne trampolinen er et stykke unna hos en nabo....

Vesla ser jo trampoliner overalt og har veldig lyst til å hoppe...... Det er ikke lett.

Det var en gang hun så en som var inni en hage nær den ene lekeplassen her, og da sprang hun mot den og skulle hoppe,men vi kunne jo ikke gå inn andres hager. Det var liiiiiite popilært og dra henne bort fra den hagen....

Skrevet

Dette er så forskjellig, etter hvor godt de mestrer kroppen sin. Gutten vår er 2år og 1 mnd og han hopper som bare det. Han er utrolig flink til å holde balansen og ler og koser seg. Noen ganger hopper vi sammen. Dette er utrolig bra for utviling av motorikk og kroppsbeherskelse. Han får ikke gå ut alene og hoppe, men vi står heller ikke å passer på.. Vi har bestilt nett, men ikke fått det ennå - men vi skal ha det. Det har gått utrolig bra uten også, men etterhvert som han blir tøffere må vi jo ha det. Vi betalte 1400 for en på 4 m og må ut med 1200 for nettet. Det var på Europris, Plantasjen har ca samme pris.

Skrevet

En 3 årig bør ha tilsyn med eller uten nett er mitt syn på saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...