Gå til innhold

Skravle tråd,om alt og ingenting. ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vel alle våre dager når det gjelder furting ja.. :-) Men bare å få det ut, pleier å hjelpe det vettu!

Jeg sitter no bare her å bimmer :-) Har litt klær i maskinen som skulle vært hengt opp, men ikke akkurat nå........ ;-)

Annonse

ja har en crème brulèe som snart skal inntas..;)

ellers har jeg alltid fjernkontrollen alene i uka, det er forøvrig en av tinga jeg furter over..men HAN vet at han snart må flytte inn ellers kan han bare glemme det (ja særlig he he)

usj ja ja..går fort over heldigvis

Jeg sitter her å bekymrer meg over maur i huset :-( Ser ut som stokkmaur, og vi klarer ikke se hvor dem kommer fra. Plutselig bare er det en på gulvet liksom.

Ikke tilfeldigvis noen av dere som har et godt råd til meg?

ja den tror jeg at jeg har smakt..nydelig;)

hakke fryser jeg

eller jeg har men den er ødelagt

og rett før den røyk så kjøpte jeg meg kjøleskap uten fryser for det trengte jeg jo ikke siden jeg hadde stooor fryseboks...yeah right

he he..godt man er alene i husholdningen enn så lenge

hilsen frøken positiv ;)

Annonse

Synes heller ikke det var dyrt. Vi må da støtte norsk is og et snitt på i underkant av 3,5 kr per is er nok ikke langt fra det det koster å lage isen om ikke underpriset!

I forhold til inntektsnivået i Norge har vi Europas billigste mat!

Tenk at om Serbia hadde vært Norge, så hadde en handlepose med variert vanlig mat (ingen luksusvarer) kostet rundt 1000 kr! DET er dyrt det! 3,50,- har vi råd til å betale for en is.. hadde bare en større andel gått til bøndene som produserer råvarene!

Så der er det også dyrt å få barn.. og de kjøper alt nytt og bruker det til det blir ødelagt. Et par barnesko koster nesten en ukeslønn, (i Norge er det vel ca 2900 kr ut fra en lønn på 280 000 kr), så det er ikke til å bli klok på!

Kos deg med isen din og tenk på hvor billig den var!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...