**synne** Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 noen som har prøvd det før? Tenkte jeg skulle sy om en "sekk" (den ser nesten sånn ut!!) fra 80-tallet som jeg fant i mammas skap... Noen som har noen gode tips til lure løsninger? Tror den er lagt av acryl eller polyester.. ikke strech-iallefall...Blå med hvite små prikker på.. helt grusom.. hihi... -Så det er ikke noe tap hvis jeg "dreper" den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 hehe - kan bli et kjekt prosjekt det der. Lykke til - og så må eg få se da når du er ferdig. Men det går nok bra, så fingernyttig som du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juni 2006 hehe..har begynt... Kjolen bla absolutt bedre enn utgangspunktet, men ikke sikker på om den egner seg til utendørsbruk.. hehe.. Utgangspunktet var ganske håpløst..-iallefall slik den så ut på min kropp... Jaja..det var moro å leke seg litt..får se om eg klipper og "limer" litt mer senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå