Gå til innhold

noen som har vært på samlivskurs??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi har vært. ja, er bare dere, og en terapaut/rådgiver el hva man nå skal kalle det. Men dere må være enige om at dere trenger hjelp, er ikke nok at du mener det, da kommer det sannsynligvis ikke noe fornuftig ut av han den timen... tror nok et samlivskurs er det dere trenger,ja vet ikke om noe annet, samlivskurs er jo også gratis(vet ikke om det bare er for førstegangs/småbarns foreldre)

det måtte ikke vi i allefall, pratet bare, jeg snakket først om det jeg mente var problemet, og han snakket etterpå om hva han mente var problemet. vi snakket deretter sammen alle tre om hva vi kunne gjøre for at problemene skulle bli mindre, vi skulle prate om det på neste møte, men det som hendte neste gang vi hadde time var at vi ventet i 45 min utenfor, og tilslutt hadde ikke vi tid til å vente mer, så vi gikk, ringte deretter rådgivningskontoret og forklarte situasjonen, og ba de om å ringe meg tilbake så vi kunne avtale nytt møte, men de har ennå ikke gjort det, og dette var 10.mai. Må nok ringe de snart, for vi trenger også sårt denne timen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...