Gå til innhold

Til dere som har vært på tidlig UL(samme som skravlesiden)


♥pilutta♥

Anbefalte innlegg

Jeg skal på UL i morgen:-) Er da 11+4. Det jeg lurer på er om det er utvendig eller innvendig UL.

 

Noen som kan hjelpe meg med det?

 

klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de begynner med utvendig fra og med 12 uke eller noe...

Altså blir det nok innvendig på deg.. :)

Lykke til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men tror du de dekker meg til slik at det der nede ikke synes? Min kjære mamma skal være med meg, og da vil jeg jo helst at ikke "alt"synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dekke meg litt til da forloveden var med... (blødde veldig så han ville ikke se) Så regner nesten med du får det om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at de prøver å ta utvendig først, men de drar jo buksa veldig langt ned uansett da, så hun ser jo litt. Antakelig blir det innvendig etterpå om hun ikke ser det bra nå, og da kan du be om å bli dekket til siden moren din er der. Har vært på innveldig ul en gang i uke 25, da dekket de meg ikke til....

Aldri blitt dekket til hos lege eller gynekolog heller, med unntak fra en gang da jeg hadde hatt en sa. men be om det, så går det nok i orden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være de prøver utvendig først, og tar innvendig dersom de ikke ser noe. Jeg var på UL da jeg var 10+1, og da var den innvendig. Et lite tips: Ta på deg skjørt, da kan du dra det ned, og det føles ikke så nakent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tipper de vil ta utvendig - og ser de ikke noe saa kanskje innvendig.. jeg var for aa fastsette termin naar vi trodde jeg var 9+1, saa var jeg bare 6+5 - men kunne fortsatt se alt som trengtes ved hjelp av utvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...