Gå til innhold

Jippi! Termin 8.februar.Bor i Trondheim

Anbefalte innlegg

Ble gravid på første forsøk! Er VELDIG takknemlig for det:) Vi venter barn nr.2. Har grublet et par uker nå,og klarte ikke å vente med å ta en test lenger. Litt fjernt å se testen bli positivt, men veldig godt:) Nå lurer jeg mer på hvordan jeg skal klare å holde dette hemmelig for familie og venner en god stund til...Nå begynner nedtellingen:)Vel,bør vel oppsøke en lege for å være HELT sikker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5364790-jippi-termin-8februarbor-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med blå/rosa streker. Alltid en spesiell følelse å se de komme frem. Selv har vi også blitt gravid på våre første forsøk så sånn sett har vi vært heldig. Ja det er ikke så enkelt å holde det hemmelig 2 og 3 gang som det var med førstemann. Men vi har no begynt å fortelle det til de nærmeste nå da. Klarer ikke å vente ;)

Hei!Graulerer til deg også:) Nei, ikke lett å holde det skjult. Får besøk av svigerforeldre på tirsdag, og jeg er SÅ kvalm nesten hele dagen. Orker ikke så mye da, og er redd de skal tenke at jeg ikke orker å gjøre noe.De skal være her nesten en uke.. Huff! Jeg gruer meg. Har du noen gode tips mot kvalme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...