Storebror til to :) Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg er idag 5+5 og har ikke vært kvalm, har heller ikke fått noe tegn til andre symptomer. Lurer på om noen av dere fikk kvalmen senere enn dette. Føler de fleste blir kvalm med en gang de tester positiv. Kan jeg være så heldig at jeg slipper unna denne fryktelige kvalmen???? Eller er jeg optismist nå ;o) hehe Sommerklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeemum Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg er 5+ 6 og har heller ikke vært kvalm...kjenner antydningen til det av og til etter en rap...men heldigvis blir det bare med det! Kanskje vi er heldige??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe kanskje det ;o) Ska også ha i februar. På terminkalkulatoren på babyverden har jeg termin den 12. februar, men har ikke vært hos lege enda og termin dato er jo vanskelig å si enda. Men spennende ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeemum Skrevet 15. juni 2006 #4 Del Skrevet 15. juni 2006 Terminkalkulatoren sier 11.februar hos meg, men hvem vet... Jeg skal til legen i morgen og da tenkte jeg å spørre om hun kunne sjekke at det stemmer. Håper alt går bra med oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 15. juni 2006 #5 Del Skrevet 15. juni 2006 Kvalmen traff meg som en vind litt inn i uke 6, så det er bare å glede seg...hehe... Neida, får håpe du slipper unna ) Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 15. juni 2006 Off nei gledesdreper.... hehe.... ;o) Så kjekt. Skal ikke til legen før den 23. juni jeg. Hmm lenge til... Alt går nok bra med oss. Og kvalmen skal vi slippe unna ;o) BANK I BORDET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeemum Skrevet 15. juni 2006 #7 Del Skrevet 15. juni 2006 BANK BANK BANK! Vi er unntaket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 15. juni 2006 #8 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg er 7+1 idag og har heller ikke vært noe kvalm før for 4 dager siden. Har siden det vært kvalm hver dag, morgen, og litt hver kveld. Ikke noe alvorlig kvalme, bare ubehagelig .. Eneste symptomet jeg har nå er denne kvalmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 15. juni 2006 ;o) Hvor gammel er du skal ha i februar ;o) Hvor kommer du fra....??? Bare litt nyskjerrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeemum Skrevet 15. juni 2006 #10 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er vel lov å være nysgjerrig! Jeg er 24 år og bor i Trøndelag. Dette er min første og jeg er kjempespent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 15. juni 2006 Så koselig... Og ikke minst spennende ja... Er ogdå min første. Gleder meg bare til det blit litt liv der nede ;o) Men der lenge til enda Og tia går så sent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeemum Skrevet 15. juni 2006 #12 Del Skrevet 15. juni 2006 Men du kjenner litt? Jeg synes det murrer hele tiden i magen min...mensmurring som kommer og går.Vi har i grunn en laaang sommer foran oss! Har du sagt det til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 15. juni 2006 Nei ikke nå.... Ringte legen min igår fordi jeg ikke har merket noe de siste dagene, men han sa alt var bra så lenge urfloden var hvit, og at stikkingene i magen var slik som forsvant etter hvert. For dette vare bare festestikkninger. Så får bare krysse fingrene for at alt er ok da ;o) Har lyst å BRØLE ut til alle at jeg er GRAVID ;o) men samboeren min vil vente til uke 12 hvis det ikke synes før da, men jeg har likevel brølt ut til min beste venninde. Han vil vente og har ikke sakt et ord til sin bestekompis en gang. Hva med dere???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeemum Skrevet 15. juni 2006 #14 Del Skrevet 15. juni 2006 Vi har sagt det til foreldrene mine, men ikke til svigers. Greit å ha noen å snakke med synes jeg. Vi kommer til å vente lengst mulig mot uke 12 vi også når det gjelder alle andre...Men jeg går ofte og smiler for meg selv når jeg er på jobb; AHA dere skulle bare ha visst hva jeg går og holder for meg selv! Jeg har lyst til å fortelle alle jeg også! Er så stolt vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe ja har det slik jeg også. men vi får bare vente ;o) Blir en lang sommer. Ha en fin kveld ;o) Må pakke litt.... Skal på hytta i morgen til søndag.. Uten pc og BIM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeemum Skrevet 15. juni 2006 #16 Del Skrevet 15. juni 2006 GOD TUR! og lykke til med magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 15. juni 2006 Da var det meste pakket ;o) Tusen takk og lykke til du også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå