Gå til innhold

skjelvinger fra magen.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg spurte JM om dette i dag, for jeg har også hatt det slik i magen. Jeg var bekymret et øyeblikk, for det føles som spasmer.

Nervesystemet er ikke 100% enda, og noen bevegelser er ukontrollerte. Den strekker seg, og da kjennes det også som rykninger/skjelvinger.Jeg ble beroliget med at det var veldig normalt, har også nevnt det på sidene her før og ble beroliget da og nå også av at vi er mange som har det slik...

Hihi. Jeg prøvde å beskrive den følelsen til mannen min som at det kjennes som sånn en kattefot beveger seg når man stryker forsiktig på hårene under potene.

Han bare riste på hodet og sa noe om at ungen hans i hvert fall ikke var en katt.

Jeg har egentlig ikke tenkt over hva det kan være, men jeg synes det er litt morsomt, jeg. Er det HODET, altså... Vitti

Jeg stusset veldig på denne skjelvingen i mitt forrige svangerskap. Da gutten min kom ut, fikk jeg en aha-opplevelse da jeg så og kjente moro-refleksen (slår ut med armene og griper i en rask og rykkende bevegelse). MIn teori er at fosteret får utslag av denne refleksen også i magen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...