Gå til innhold

November: noen som skal føde i trondheim?


tippa2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termi 4. november, og tror jeg skal føde i Trondheim. Har født tidligere på Orkdal, da jeg synes det er så fint der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 27. november (tror den blir fremskyndet litt etter UL) og skal føde på St.Olavs i Trondheim ja. De sier at den nye kvinne/barn avdelingen er kjempefin!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den nye kvinne/barn avdelingen skal visst være kjempeflott :) Også har man jo pasienthotellet for de som vil dit, synes det er et flott tilbud -også kan jo pappan være med dit og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

jeg skal føde i Trondheim. Har termin 10. november og vi gleder oss til å prøve det nye kvinne/barnsenteret. Er 36 år og har 4!!! barn fra før...

 

pie3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal føde i trondheim. har akkurat vært på ultralyd og fikk ny termin. hadde opprinnlig termin 21 nov men jeg må forflytte meg over til desemberklubben, fikk ny termin 2 des.

lykke til alle semmen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6.nov:)

 

Var på Rit sist gang også men d er 6 år siden. Litt spent på den nye avdelinga i nybygget...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til jente 29 aar, 071106!

Vi har termin samme dato, vi moetes kansje?

Jeg er 25aar og har en herlig gutt paa 2aar fra foer( har amerikansk tastur, har ikke o og aa)

Er du foerstgangs fodene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har termin 20 november og skal føde i Trondheim. Har hørt mye positivt om den nye fødeavdelingen. Ønsker andre novembermødre lykke til. Ja lykke til, til dere andre i det ganske land også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, det skal ej! Termin 8. november, ser ut fra at det kan bli fullt da viss alle får rundt terminen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg skal føde på St.Olav, har ultralydtermin 25 nov, mens jeg tror selv 18 nov. Fikk første babyen 2 1/2 uke før termin, så det blir spennende å se når det skjer. Gleder meg veldig til å føde på St.Olav, har bare hørt positivt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på st olav, har termin 31 oktober jeg da men regner med å gå over tiden så da blir det nov på meg hihi:) (håper snuppa vil komme før da)

Gleder meg så utrolig mye, kvinne/barn sentret er jo bare helt fantastisk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...