Gå til innhold

Melder meg inn i hjeelp- jeg blør klubben!!!


vilha3 (09.09.07)

Anbefalte innlegg

helt skjelven nå, oppdaget at jeg blør da jeg var på do i sted... Har ikke hatt vondt, men kjenner at jeg har mensmurringer nå. Er redd!!! Har tenkt på at jeg ikke har kjent så mye til disse vokse-stikkingene denne gangen, men det kan kanskje være for at dette er 3.svangerskap?? fant litt trøst i å lese svar på andre innlegg om blødninger, man kjenner at jeg ikke har noen god følelse i mitt tilfelle. Har mest lyst til å hyle!!! men det kan jeg ikke, svigermor og svigerfar er på besøk, og de vet ikke at det (forhåpentlig vis) er noe på gang... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

 

så trist da, det var jo virkelig ikke noe kjekt, hvor langt er du på vei??

 

krysser fingrene for at alt skal gå bra for dere

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så blødde jeg en del i forrige svangerskap..da også med mensmurring!! Hvor langt sånn ca er du på vei??

Jeg startet å blø rundt uke 13 og regner med at du ikke er så langt siden du skriver på 1 trimester, men kan love deg at det kan gå bra for det!! Helsepersonell sier jo at det er såå vanlig å blø i svangerskapet nå for tiden...prøv å legg deg nedpå litt å slapp av...

Er det bare frisk blod sier dem jo at det ikke er noe farlig..verre hvis det er koagler o.s.v..Lykke til da..,krysser fingerene for deg!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takk for svar!

jeg er 6+2 i dag... Det var friskt blod, ingen koagler. Har hatt et tilfelle med blodtilblandet slim i forrige uke og har hatt en del utflod, men ingen reelle blødninger før nå... Hører jo stadig vekk om folk som har hatt blødniger, har 3 venninner som har opplev det og det gikk bra, men likevel klarer jeg ikke slappe av.

 

Vet jo at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til uansett, og hvis dette skulle ende i en SA er det jo fordi naturen fungerer brutalt enkelt på dette området; er det noe galt med embryoet blir det støtt ut. Får bare stole på at kroppen min vet hva den skal gjøre og at dette likevel går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...