Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei! Er det noen her som har prøvd bringebærblader i kapsel eller te-form? Hørte at det var et godt tips til de som går og venter... På etiketten står det "godt for livmoren" og skal egentlig tas 2 ganger daglig 6 uker før termin, og er godt for livmormuskelen - hjelper til å trekke seg sammen, gunstig både for rier og sammentrekningene som skal til etter fødsel. Venninna mi tok 3 kapsler og fikk rier den samme natta. Jeg er selv på overtid, og er veeeldig fristet til å ta... Begynner å bli lei av kynnere og ryggvondt.. Har noen her hørt noe negative/positive ting om dem? Min venninne tok ikke på forhånd, bare når hun hadde kommet til termindatoen. Jordmoren min var skeptisk, ettersom hun mener det selges mye rart på helsekostbutikkene - som man ikke vet effekten av. Men jeg sjekket - og i disse kapslene er det KUN bringebærblader, ikke noen rare urter som kan påvirke hormonene uheldig... Hjelp... Skal jeg ta dem eller ikke...? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5364142-bringeb%C3%A6rblader-kapsler-eller-te/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå