Gå til innhold

Hvordan si til sjefen at jeg er gravid?


otilde *14.05.2009*

Anbefalte innlegg

Tenkte å vente til jeg var tre-fire måneder på vei (om ikke magen er markant avslørende tidligere), men gruer meg alt til å fortelle at jeg er gravid. Har termin på verst mulig tidspunkt sett fra sjefens side, og vet det blir vanskelig med vikar. Så hvordan sier jeg det? Er vel i grunnen bare å hoppe i det "jeg er gravid jeg", uten noe unskyldninger, men kjenner jeg meg selv rett roter jeg meg inn i en lang utgreiing!

 

Strevde så lenge med å bli gravid denne gangen, hadde jeg kunnet planlegge ville jeg ikke "lagt terminen" slik at situasjonen ble vanskelig for de på jobb, men i grunnen er jo dette noe som sjefen min ikke har noe med? Samtidig lovet jeg meg selv at så lenge jeg BLE gravid, skulle jeg ikke grue meg for å si noe på jobb, men jeg er så "rar"¨på den måten. Har veldig lyst til å gjøre alle til lags, uten at jeg greier det noe særlig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann, jeg har akkurat fått vite at jeg er gravid selv, og har nettopp begynt i en ny jobb, hvor jeg har 3mnd prøve tid, er redd for at hvis jeg sier noe kan jeg miste jobben, selv om de ikke har lov til å si meg opp av den grunn. er redd sjefen er "slu" nok til finne på en grunn. Det kan jo bli populært å si at jeg er gravid etter at jeg nettopp ble ansatt.. så jeg lurer på om jeg venter i noen mnd før jeg sier det. håper bare ikke det kan slå tilbake på meg på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...