Gå til innhold

Th@le, hvordan går det med deg?


otilde *14.05.2009*

Anbefalte innlegg

Husker deg så godt siden vi fant ut at vi var gravide "samtidig"!

 

Har ikke hatt tid til å være her inne så masse de siste par ukene, vært alene hjemme med toåringen, og skikkelig uggen, særlig denne siste uka!! Så vidt jeg har greid å levere i barnehagen og komme meg på arbeid, stupt i senga noenlunde samme tid som minsten. Merket knapt at jeg var gravid første gangen, så jeg trodde liksom at det skulle bli like lettvint denne gangen også. Drar til syden på tirsdag og er stygt redd for at det kan bli en slitsom tur :-) Tross lite matinntak føler jeg meg oppblåst rundt magen, så bikini er liksom ikke det hotteste plagget for tiden heller.

 

Hvordan går det med deg da? Er du i fin form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann du, har ikke hatt så mye tid jeg heller, men utrolig hva man klarer å få til ;-) Jeg har hatt en syk samboer så har vært alenemor i 1 1/2 mnd i tillegg til lesing til eksamen, som var i går forresten. No er han på bedringens vei og er hjemme igjen. Er skikkelig trøtt for tiden, har vært det siden jeg fant ut at jeg var gravid, så har jo nesten sovnet hver gang jeg har tatt frem bøkene. Ellers er formen forbausende fin, ingen kvalme ennå, var en del plaget sist, men gjør ingenting om den holder seg vekke denne gangen. Vi drar til frankrike på onsdag, skal være vekke i to uker, tror det kan bli slitsomt for meg ihvertfall, for det blir vel jeg som må passe småen siden sambo ikke er helt pigg. Men småen kommer til å storkose seg ihvertfall.

Og jeg har også fått en liten oppblåst bul på magen, så gleder meg ikke akkurat til bikinien jeg heller ;-)

Jeg er 6+5 i dag, du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mens-termin er jeg i overkant av sju uker, men hadde EL så sent i syklusen at jeg regner med at jeg er 6+5 i dag. Ble satt tilbake nesten en uke i forhold til menstermin etter at jeg var på UL med førstemann, men babyen kommer jo når den kommer uansett den da :-) Synes det virker uendelig lenge til terminen i begynnelsen av februar.

 

Så du skal også ut og reise neste uke? Høres spennende ut med Frankrike! Har aldri vært der før, kunne tenke meg å dra dit på storbyferie en gang. Vi reiser til uberørte, mystiske Mallorca *hi-hi* på tirsdag. Er i grunnen ikke av den "sole-meg-charter"-typen, men mannen min bare elsker sol- og badeferier. I dag har jeg vært i helt elendig form, så jeg er særdeles spent på flyreisen, maten og ikke minst varmen med denne kvalmen. Vi skal også ha med oss den aktive toåringen vår på tur, men vi reiser sammen med et annet par som har en datter like gammel som sønnen vår. De trøyer seg veldig godt når de får leke sammen, så ser for meg at vi får slappe av litt innimellom i alle fall, både mannen min og meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...