Gå til innhold

Juli: Har noen av dere klippet håret på barna deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har tenkt på det... fordi det begynner å henge over ørene og er litt ute av form. Sønnen min har masse hår..

nevnte det når svigermor var tilstede og da smalt det fra henne at det skulle jeg IKKE gjøre... så da er det j.... god grunn til å klippe han... bare for å irritere!

Annonse

Vel, siden Mini er en jente så lar jeg det bare vokse foreløpig. Håret hennes er ikke så veldig pjuskete. Men blir det det så finner jeg frem saksen og stusser litt selv. Hadde hun vært gutt derimot så hadde jeg nok tatt en overhaling med hårklipperen til pappan. Syns ikke at gutter skal ha så langt hår jeg (ikke mine gutter da! det er vel bare der min oppfatning har noen betydning...). Storebror klippet jeg da han var 3 mnd og igjen da han var 6 mnd - syns han så så fæl ut med tynt, pjuskete hår. Da var det bedre med nesten ingenting!

Ikke gjort enda med vesla her..

Siden det er jente så lar jeg det bare stå til.

Hun har nå 2 musefletter da, samt spenner, så hun slipper å gå og *spise* hår hele tiden.. :)

Vanlige musefletter satt ikke så godt, men flettet vi de først..sitter det hele dagen nesten!:)

Så søt med de flettene bak da.. *sukk*

Har så mye hår atte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...