Gå til innhold

Kommer lenger og lenger bak i køen jeg.........

Anbefalte innlegg

etter 2 uker med blødning, så en uke med utflod så satte det i g ang igjen i går ettermiddag med smerter og blødninger !!! ringte gyn, og møtte fastdende der i morges, narkose og utskrapning,(satt igjen en liten bit morkake....) skulle bare ha gjort det for 2 uker siden..........

Ja ja, nå er det gjort, bare tiden og veien nå da til ny pp kan begynne?!

Godt man har annet å henge fingrene i!!

sultne kyllinger og laksefiske nå i helgen + tirsdag/onsdag. Før det må egj jo binde noen nye fluer, og grave masse makk!!

Fortsetter under...

Huff så trist at alt ikke kom ut av seg selv. Det er ikke noe koselig med narkose og utskraping. Men det er bra at alt er ute nå da. Skjønner du blir utålmodig av alt dette. Håper blødningene snart gir seg så du kan starte videre prøving.

Kos deg med graving av mark da. Jeg klarer nesten ikke å ta i slike dyr. Langt mindre en levende sleip fisk. Tror jeg ha en liten fobi jeg. Er bymenneske jeg da. Liker å finne fisken ferdig filletert og beinfri i frysedisken. Da vet jeg liksom at den er dø..:-)

hehe jeg ler litt for meg selv!!

makk må til for å ta laks som ikke tar flua. fisk fra sjøen lukter dritt, jeg bruker hansker når jeg fileterer mye fisk, fordi lukta setter seg sånn i hendene... Men en skikkelig laks, den kan jeg holde i leeeenge!!!

Jeg har fobi mot fisk fra frysedisken jeg, og lettere spader når frysen min begynner å tømmes!!!!

Når fisken spreller noe J... må du sørge for at den slutter med det , PRONTO!! et par evrettede kakk i skallen med en sten eller noe i den dur gjør susen. Så stikker du den så den kan blø ut, og henger den pent opp etter halen, vasker hendene i elva/sjøen, og kan beundre fangsten uten videre klin!!! Husk alltid et lite hpåndkle i fiskeveska

Sitter nå og binder opp de siste fluene før helga håper selvfølgelig at jeg tar en på en egen kreasjon, det er jo det optimale!!!!

Hei trollet!

Flott at du driver med ting du liker! Jeg er også glad i fisking.

Glad i å rote i jorda, spa møkk og stelle dyr! Det er meningen i mitt liv fortiden. Har så mye å gjøre nå, har fått det 3dje og siste føllet, og de 2 andre må tilvennes grime og leies så smått. Masse å drive med og det elsker jeg, så slipper jeg å gruble sånn! Hadde en herlig ridetur i går, med litt vill galopp, og det gjør meg helt "høy"!

Kos deg med fiking og fluebinding, samle krefter til nytt forsøk!

Annonse

Vel, du er i alle foran meg! det var jo kjempe dumt at du måtte inn til utskraping - som om du ikke allerede hadde gått gjennom nok. Jeg håper innerligt jeg slipper det. Jeg skal til etterkontroll i neste uke for å se om "alt" har kommet ut etter min MA i sist uke.

Ønsker deg masse lykke til med ny pp og håper du slipper ytterligere følger av din MA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...