minnimommo Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Min er fødd med masse hår, og har ikke mistet noe, det har bare blitt lengere! hva skal han ha på hhode i dette været, steikende sol og vind? Har jeg på han lue, blir han gjennom våt av svette i håret!
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Har akkurat samme problemet hehe:) så lenge hun ligger i vognen så går det jo greit for da tar jeg av henne luen, men når hun skal opp av vognen å luen må på igjen så blir hun gjennomvåt av svette! har prøvd alt fra lue i tynn ull, tynn kyse og solhatt, men hun er like svett uansett. Nå skal vi snart til syden å jeg aner ikke hva jeg skal ha på henne på hodet da. Hun blir jo så varm stakkars.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 prøvd med solhatt? har ikk det til lillemor, men må nok ta en tur innom cubus og se om jeg finner en.(er det som er nermest/gangavstand)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 håret beskytter jo litt det og, men skal du uansett ha babyen så mye ute i sola?
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har samme erfaring med solhatt, blir så svett og varm atte ) Så jeg kjøpte en bandana jeg! Et trekant-tørkle som knytes bak i nakken, ligner på skaut, men knytes da ikke under haken. Da er det luftig og deilig i bakhodet, men solbeskyttet alliekvel. Anbefales til alle små lykketroll ;o)
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 ååååå det var en god ide:) at jeg ikke har tenkt på det før da..
minnimommo Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2006 ingen dum ide!! Og nei, babyen min på 4 mnd er ikke så mye i sola, men det er heller ikke sola som er problemet, det er kombinasjon varme og vind. For eksempel viss jeg skal gå fra bilen og inn i butikken med baby i bilsetet sitt, ikke spesielt beskytta mot vind der, feks. Ute på piknikk, sitter i skyggen men fortsatt varmt, og det blåser... mange situasjoner der det er varmt og vind uten at det er sol har jeg erfart!
winneboo Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 Har solhatt til jenta mi men ofte så går hun uten noe på hodet om vi sitter i skyggen å det ikke blåser. Trenger å få lufta topplokket litt.
hønå Skrevet 15. juni 2006 #11 Skrevet 15. juni 2006 bruker kyse eg på mitt lykketroll , men i vogna ligger hin somregel uten. tenkte eg sko se om eg fant panneband til henne trur d hadde vert bra
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #12 Skrevet 16. juni 2006 Et sånt et tørkle har jeg til lykketrollet mitt også ! Kjempefint, lufter og beskytter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå