Gå til innhold

Sportsvogn.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynte dere å sette babyen i sportsvogn delen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger ihvertfall på en mnd eller to på det...

Skrevet

snuppa mi er 7,5 mnd, og vi bruker bagen ennå faktisk... men tror den må ut snart, den er litt liten!

Skrevet

Vi begynte med sportsvogndelen da hun var 4 mnd faktisk:) Da var bagen for liten. Men hun ligger helt flatt i den enda da..6 mnd snart nå.

Skrevet

Har Teutoniavogn med softbag som begynner og bli trang, men paa sportsdelen staar det jo ikke bruk under 6 mnd. Han er 5 mnd naa, men ma vel vente litt til da...

Skrevet

bruker begge deler faktisk, har softbag, og har tatt ut plata. Syntes det har vært for kaldt til å ta helt bort bagen ennå, men hun ville jo se mer nå når hun ble litt større. Hun er 7 mnd, og det er vel 1 mnd siden jeg tok bort plata så jeg kan sette opp ryggen. Hun får bare sitte på første hakket da. Tenker å ha bagen så lenge hun passer i den.

Skrevet

begynte vel ved rundt tre mnd vi fordi den andre var blitt helt umulig å gå tur med. La seteryggen ned ( ikke helt flat vår) og la iet ullpledd der i vår - nå har vi en tynn babydyne me fleeceteppe til underlag. Tror ikke det erskadelig å ligge bittelitt skrått - mange babyer gjør jo det likevel pga av pusten. Luftigere er det og nå på sommeren. Tar på seler hvis han begynner å ligge urolig der - er 5 mnd nå

Skrevet

da hu var 9 mnd begynte vi. hu hadde enda plass i bagen men hu var for nysjerrig:)

Skrevet

7 mnd var gullet da vi begynte. Da satte han seg opp selv, og var ikke interessert i å ligge i bagen lengre.

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...