strekkmerketrollet Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 når begynte dere å sette babyen i sportsvogn delen?
Luca Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Jeg legger ihvertfall på en mnd eller to på det...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 snuppa mi er 7,5 mnd, og vi bruker bagen ennå faktisk... men tror den må ut snart, den er litt liten!
Tre rosa kalver Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Vi begynte med sportsvogndelen da hun var 4 mnd faktisk:) Da var bagen for liten. Men hun ligger helt flatt i den enda da..6 mnd snart nå.
Süsse Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Har Teutoniavogn med softbag som begynner og bli trang, men paa sportsdelen staar det jo ikke bruk under 6 mnd. Han er 5 mnd naa, men ma vel vente litt til da...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 bruker begge deler faktisk, har softbag, og har tatt ut plata. Syntes det har vært for kaldt til å ta helt bort bagen ennå, men hun ville jo se mer nå når hun ble litt større. Hun er 7 mnd, og det er vel 1 mnd siden jeg tok bort plata så jeg kan sette opp ryggen. Hun får bare sitte på første hakket da. Tenker å ha bagen så lenge hun passer i den.
Blomman Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 begynte vel ved rundt tre mnd vi fordi den andre var blitt helt umulig å gå tur med. La seteryggen ned ( ikke helt flat vår) og la iet ullpledd der i vår - nå har vi en tynn babydyne me fleeceteppe til underlag. Tror ikke det erskadelig å ligge bittelitt skrått - mange babyer gjør jo det likevel pga av pusten. Luftigere er det og nå på sommeren. Tar på seler hvis han begynner å ligge urolig der - er 5 mnd nå
to jenter og ett gull i magen Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 da hu var 9 mnd begynte vi. hu hadde enda plass i bagen men hu var for nysjerrig:)
2nj♥ Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 7 mnd var gullet da vi begynte. Da satte han seg opp selv, og var ikke interessert i å ligge i bagen lengre. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå