Gå til innhold

Litt forvirret "mor" =)


Margrethe1311

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig fått beskjed om at jeg er gravid. Jeg er veldig forvirret for da jeg fikk beskjeden på legekontoret prøvde de ikke å forklare noe eller gi meg litt beskjed om hva som skjer nå. De gav meg resultatet og da bare "dette blir vel spennende" så forsvant de. Jeg stod der som et stooort spørsmålstegn.. Hva i alledager skjer nå? Jeg hadde selvfølgelig nettopp fått meg en deltids jobb også, men det spilte ikke så stor rolle, for jeg var såå i lukkerus =) Jeg har bestemt meg for å ikke si det på den nye jobben enda, siden jeg er prøveperiode. De skal ikke ha grunnlag nok for å gi en sparken pga en graviditet, men jeg vet ikke hvor "slu" sjefen er der. Så jeg bare håper ikke det kan slå tilbake på meg at jeg ikke sier noe!

Jeg går egentlig rundt og er utrolig utålmodig.. jeg vil at ting skal skje nå... Jeg gleder meg såå fælt til jeg kan få se babyen min og kanskje høre hjertet slå.. Føler meg også litt alene, jeg er samme pappaen til barnet og der er det også bare stas, men jeg skulle ønske det fantes noen i samme sted som meg å prate med, en jeg kunne "vente" utålmodig sammen med =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!!!! :):):)

Du sier du savner noen å vente utålmodig med, ja da har du kommet til rette plassen!! Her er vi masse utålmodige mødre som snakker omtrent bare om graviditet, fødsel og alt mulig annet om de små knøttene våre. Har akkurat fått vite at jeg er på vei jeg og, er bare 4+4 nå, termin ca 20. feb. Du da?

Er det deres første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter det jeg har regnet ut er jeg 9uker ut i svangerskapet og da er vel forsteret ca 7 uker troor jeg. men også det regnestykket der er jeg usikker på =) jeg skal vel ha min første legetime nå snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende...er ganske likt vi da..jeg er 9+1 i dag...

 

hvor er det du befinner deg i verden?? Regner med dette er din første siden du er så forvirret hihi :)

 

Er min første også..jeg befinner meg ikke så langt unna oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er min første ja =) jeg hadde sikkert visst mer dersom jeg hadde vært gjennom det før. Jeg er litt usikker på hele dette regnestykket med hvor man er i svangerskapet osv men fra siste mens første dag, skal terminen min være 26 januar, og etter det jeg får beskjed om nå da er jeg i uke 9 i svangerskapet og da er vel fosteret 7 uker eller noe =)

jeg befinner meg i østfold jeg da =) kan jeg spørre om alderen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...