Gå til innhold

Oi, minsten overrasker stadig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oisann, må si jeg fikk litt hakeslepp her i sted.

Minsten på 5 1/2 mnd. lå på rygg på gulvet og lekte. Han har et sånnt speil som er på hjul. Den er helt lett og han har ikke noen problemer med å løfte den og slenge den bort om han vil det. Men plutselig tar han tak i speilet med begge hendene og drar seg rundt på maven. Jeg fikk som sagt hakeslepp. For i og med at speilet er så lett, så var det mavemusklene han brukte.

Det betyr egentlig at vi ikke vet ordet av det før han heiser seg opp i vogna. Han ligger inn i mellom og holder seg fast i kantene til bærebaggen (combivogn), så om han vil så ser det jammen ut til at han kan finne på å heise seg opp gitt. Og det er jo ikke lurt i og med at vogna står ute med han sovende i, og jeg sitter jo ikke og nistirrer på vogna hele tiden heller så han kan våkne uten at jeg får det med meg. I bærebaggen er det heller ikke mulig å motere seler heller.

Så da er mitt spørsmål:

Er det på tide å begynne med sportsdelen og seler nå da? Synes jo egentlig det er litt tidlig. Men hvordan hadde dere vurdert dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sportsdelen legges helt ned? Da er jo i så fall det luftigere enn bag om sommeren, og du kan montere seler også. Vi kjøpte sånn "gåsele" på Cubus, så har barnet litt bevegelsesfrihet i vogna samtidig som de ikke kan falle ut.

Skrevet

Jeg sluttet med bagen da vesla var ca 4 mnd.... Sportdelen kan legges helt ned da. Begynte å bruke selene som var i vogna med en gang omtrent.

Nå har svigermor kjøpt nye seler, og med de kan hun snu seg rundt på magen og faktisk reise seg opp også. Ikke helt sikker på hva jeg synes om det....

Skrevet

brukt sportsvogn som kan legges helt ned siden fødselen av vi.....fungerer kjempe bra....

Skrevet

skriver under på fjummsis innlegg - har gått over til sportsvogna vi - mye luftigere

Skrevet

- ja , min er 5 mnd altså - brukt sportsvogna i et par mnd vi nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...