*littlå* Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Er det noen som vet hvordan dette fungere? Trodde jeg fikk vite litt.. Ringer de hvis jeg må ta mer jern ol ?? Hehe litt forvirret jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaP Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 Blodprosenten kan du få svar på samme dag. Ofte blir resten av prøvene sendt inn til et større laboratorie for å teste. Jernlageret (ferritin) blir ofte testet i forbindelse med graviditet og det tar ikke mer enn et par dager å få svar på. Nå er det jo fredag i morgen så jeg hadde ventet til over helgen før jeg hadde ringt for å spørre. Men legen har jo ansvar for deg, og så lenge du ikke fikk beskjed om å ringe tilbake, så tar han/hun kontakt med deg hvis det skulle være for lavt. Jeg er legesekretær og har jobbet på legekontor i mange år og slik er praksisen hos oss i hvert fall. Er du usikker så ringer du på mandag for å høre. Verre er det ikke. Jeg skal forresten på 1. kontroll i morgen. Han en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*littlå* Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2006 Takk takk. Da venter jeg og ser om de ringer, hvis ikke ringer jeg på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå