Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

Lurer på om noen av dere vet hvorfor noen får beskjed om å begynne på Pergo på dag 4 og andre dag 5 eller 3??

Har lest et sted at det er lettere å bli gravid hvis du begynner på dag 5..

En som hadde gjort det begge graviditetene..

Kan noen hjelpe meg?Hva er forskjellen?

Skal begynne på min andre dobble kur snart..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5363241-hva-er-forskjellen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte min første kur på dag 4,ble ikke gravid. Min andre kur startet jeg med på dag 3 og da ble jeg gravid, men mistet i sa....

Vet ikke om det har noen betydning, men det jeg føler er at el kommer litt før jo tidligere man begynner, og derfor, ihvertfall i mitt tilfelle,vi er mer aktive på sengefronten tidligere i syklusen enn senere, og tror derfor vi traff el bedre liksom...

Jo senere i syklusen jeg kommer, jo mere lei sex blir jeg...hehe...og er derfor ikke like ivrig...

Hei! Det kommer an på lengden på syklusen din. Jeg har egentlig 24 dagers syklus og skulle derfor begynne dag 3. Har du lenger syklus begynner du senere. Det er jo meningen at pergo skal virke når du har el, så jeg har altså el tidlig, og må derfor starte før! Ikke det at det har lykkes enda da......

Jeg er litt usikker på om det stemmer horatio.....

Jeg har ikke syklus i det hele tatt pga manglende EL. Det vil si at etter pille-slutt fikk jeg aldri mensen tilbake. Legen ga meg primolut for å få igang mensen og så skal jeg ta pergo fra dag 4. Hvis det du sier stemmer så burde jeg vel begynt på dag 5......?

Jeg er ingen ekspert på området med tanke på at i dag er 2. dag med pergo, men jeg stusser nå litt jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...