Gå til innhold

Ang. å fortelle nyheten til foreldre/svigerforeldre


Kaja_2013?

Anbefalte innlegg

Bare litt nyskjerrig.. Var dere begge med å fortalte det til foreldre/svigerforeldre, eller fortalte dere det bare selv til deres egne foreldre?

 

I hvilken "setting" fortalte dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fortalte det til foreldrene våre over tlf, grunne er at vi bor ikke samme plass som de. Og så er det slik at vi prøvde i nesten 2 år, så da jeg fant det ut(dagen før vi skulle til samtale om prøverør) ble jeg helt satt ut. Jeg rinkte å berre gråt i telefonen, jeg var så lykkelig. Du kan si det sånn at det gjor foreldrene våre også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor også i en annen by enn våre foreldre, men den morgenen vi fant det ut ringte vi begge til hver våre foreldre samtidig=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på turnè og fortalte det sammen.

 

Det viste seg å være vanskelig å finne et tidspunkt som det liksom passet inn å fortelle det, så vi bare buste ut med det. Nå har vi en gjeng med forvirrede og glade vordende besteforeldre rundt oss.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi fortalte det hver for oss siden han reiser på båt. Så han ringte til sin familie, mens jeg gikk hjem til min for å fortelle det. Bare buste ut med det, og de ble kjempe gla! Vår første, så dette er kjempe spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fortalte det til mine foreldre alene, så dro vi sammen for å fortelle det til hans, men det kun fordi de har vært litt teite ang barn osv tidligere, så samboeren min skulle få slippe å møte de alene. Mine foreldre er i lykkerus etter å bli besteforeldere, det gikk heldigvis bedre enn forventet med hans foreldre også, og de ble glad etter å ha tenkt seg litt om =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var hos svigers og jeg skulle være der en ukes tid og de tar litt alkohol på kvelden når de har besøk så fant ut at jeg skulle være litt føre var. viste svigermor testa, men hun skjønte ikke helt hva det var så måtte si det rett ut da:) hun ble glad. senere på kvelden møttes hele familien til gubben(han selv var reist hjem) så jeg fortalte det til de voksne og ene svigerinna mi ble så glad at hun jubla og gråt. det var koselig synes jeg. barna vet det ikke enda.

 

når vi så skulle til mine foreldre (helga etter) så kjøpte vi en rose og nyfødtsmokker (0-4 måneder) som vi festa til rosene. mamma smilte stort da de fikk den, men pappa tok ikke heeelt hintet. han var mer opptatt av å leke med vesla vår. men han ble veldig glad da han først fikk det med seg da:) virker som brødrene mine også ble glade når de litt senere fikk vite det (gratulerte dem med at de skulle bli onkler igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tørd og fortelle noe til foreldrene mine. Jeg syns faktisk det er flaut. Skal hjem en tur i måren, og skal på fest på lørdag....hm De kommer jo til å fatte mistanke når jeg ikke er fullesjuk på søndag hehe. Håper de er bortreist.....så slipper jeg å si noe.

Jeg har helst lyst til å ringe og fortelle det jeg!!!! Men gruer meg sånn! Er kun 8 uker på vei, så har enda litt tid på meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og soesteren min fikk vite det ca. 10 minutter etter at testen var positiv! Jeg kastet meg over telefonen; en saann fantastisk gledesnyhet maa jeg dele med de jeg er glad i!!!!

Svigerforeldrene fattet mistanke for et par uker siden, da jeg bare tok ett glass vin under familiemiddagen. Svigerfar kom med et kraftig hint, og da ble jeg saa paff at jeg bare bekreftet, jeg!

Men alle har faatt beskjed om at dette er hemmelig helt fram til begynnelsen av juli omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...