Gå til innhold

UL om 1,5 time. Nervøs jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg drevet og telt dager i lange tider, og endelig er den etterlengta UL-dagen kommet.

Og her sitter jeg og er nervøs... sukk.

Håper alt er bra og at babyen vil vise seg fram :-) Men h*n har vært så underlig stille i hele dag, så jeg håper ikke h*n har tenkt å være kjip altså... hehe. Ikke våkna h*n av en yes-is heller...

Spennende dette, og litt skummelt. Men mest av alt gleder jeg meg :-) Jeg skal få se babyen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal se hAn? spreller rundt. Selv om du kjenner liv, kjenner du ikke alle bevegelsene enda. Rart å se masse sprll man ikke kjenner:)

Nesten like spent som deg jeg..hehe..avventer sms!!

Skrevet

*klemmelittpåsvanine*

Du skal se at det går kjempefint på ul!!! Det er så gøy å se den lille ligger der inni magen din å spreller :)

Tipper på en hAn jeg og :)

Magefølelsen din da?

Skrevet

Drikk litt cola på veien så skal du se babyen kvikner til :)) Min er i hvertfall veldig aktiv om kvelden, da kjennes det ut som hun skal sparke seg vei ut gjennom navlen :))

Lykke til da :))

Skrevet

Hvordan gikk det da svanine? Moro :-)

Skrevet

Jah jeg vil ogsaa vite hvordan det gikk!

Skrevet

Spent jeg og! babyen min lå og sov helt uanfektet av det styret som pågikk utenfor magen, så vi dytta og jobba hardt for at hun skulle snu seg, i etterkant bruker hun magen som trampoline/boksering! Håper du har fått en fin opplevelse på UL!

Skrevet

ja hvordan gikk det? fikk du sett babyn din? :))

Skrevet

Ja, nå kan dere lure...

Jeg fikk vel se mer enn jeg trodde.. for å si det sånn...

Skrevet

Tihi.. jeg sa det til gubben, det er sikkert mer enn 1..

Skrevet

Ja sånn kan det gikk:) Du får legge ut bilde:)

Skrevet

Hmm.. Så du to? Skjønte ikke helt den jeg =)

Skrevet

Joda, det er to der inne.

Skal scanne inn bilder etterhvert så får dere se.

Skrevet

Oj... GRATULERER! Kan tenke meg det var litt av et sjokk.. Hadde vært det på meg i noen dager etterpå ja.. Men så morro da! Hadde blitt ferdig med barna mine da jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...