Gå til innhold

Oktober: Når dere skal kopiere terminlista


Nicita73

Anbefalte innlegg

MÅ dere kopiere det SISTE innlegget, det er derfor noen av oss blir borte fra lista eller fortsatt står på gammel termin dato da dette ikke blir gjort.

Jeg rettet opp min dato til morgenen i dag, nå er det det gamle som regjerer igjen...

Nå prøver jeg på nytt, så følger vi opp på det siste innlegget oki? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå hadde det skjedd nok en gang. Dere må kopiere det SISTE innlegget når dere skal skrive dere på terminlista, ellers klarer vi aldri å holde den oppdatert. Er det noen som igjen har falt ut(jeg hadde det for ente gang), skriv dere inn på nytt, så får vi bare fortsette å gnage på dette med å kopiere det siste innlegget til alle har skjønt det.

Ha en god helg jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å si dette tidligere jeg også.. Kanskje vi bare skal fortsette å dytte denne tråden her opp slik at ingen glemmer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter litt jeg også.....altså; SISTE innlegg av terminlista ligger HELT NEDERST for de nyankomne i klubben :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Av redsel for å gjøre dette feil har jeg ikke turt å sette meg opp på terminlista.

 

Hvis noen orker (da blir jeg meget takknemlig), kan de godt få skrive meg inn.

 

Min ultralydtermin er 26. oktober (min egen termin tre dager før), jeg kommer fra Sør-Trøndelag, og har 3 barn i alderen 11-18 år.

 

Hilsen

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...