Gå til innhold

I dag har jeg hørt mirakelet vårt!


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Var hos vanlig lege i dag..bare sånn sjekk...:)

Spurte om han hadde sånn greie som man kunne høre babyen med... det hadde han, men han sa at det var ikke sikkert vi hørte noe så "tidlig" er 11+3 i dag....:) Og at jeg ikke måtte bli bekymret om jeg ikke hørte noe...

 

Men jo da... med en gang fant han hjertelyden. og det slo så fantastisk sterkt...herregud, får helt tårer i øynene bare jeg tenker på det.

Har jo aldri hørt h*n før, bare sett på UL.....*sukk*

Var fantastisk å høre at alt fortsatt var fint med den lille babyen vår! :)

 

Jeg er så glad så glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjaluuuuuu :D hehehe :) Men veldig utrolig glad på dine vegne selvsagt :) Mandag får jeg kanskje høre jeg og? Da er jeg 12+1 på vei og skal til jordmor :)

 

grattis igjen!!! de hjerteslagene er så utrolig vilt å høre på!!!!! at det virkelig er inni magene våre....... sykt! men herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er der ikke koselig :-) Fikk også høre da jeg var 11+ :-) Smilte fra øre til øre i flere dager etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+3 i morgen, og i morgen skal jeg til jordmor. Er ganske spent, og blir så glad hvis jeg også får høre hjertelyden! Å, håper .. :)

Jeg tenker egentlig veldig lite på at jeg er gravid, nesten eneste grunnen til at jeg tenker på det er at jeg fortsatt kaster opp daglig. Så hvis jeg får høre hjertet, så tror jeg kanskje at det går litt mer opp for meg.. Huff, jeg kommer til å grine i såfall.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kjente tårene...

Det var helt annerledes å høre den lille enn å se den på ultralys nesten...:) Var helt FANTASTISK!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...