andregangsmor78 Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Da er det min tur til passere den "merkestenen". Fra i morgen er det to sifra tall:o) Gleder meg, men synes tida har gått og går veldig fort. Mye som skal gjørest før 100dager er gått. Men, det skal vel gå. Å om ikke, går det vel bra likevel:o) Har heldigvis hatt god form hele tiden, bortsett fra kvalme og trøtthet i starten. Er endel mer sliten nå å da, men skal ikke klage.
september baby (fødeklar) Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 gratulerer så masse. var der i går jeg. så nå er det tosifret tall. hurra og lykke til videre. :-)
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 gratulerer!!! jeg jubilerte i går,så di tosiffra tallene er endelig her....
PinkBaby♡ Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har også 100 dager igjen i dag. Da har vi samme termin da. Håper dagene går fort, gleder meg så utrolig mye. Johooo i morgen er det kun to siffret 99 dager. jiiipppiii
september baby (fødeklar) Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 hei igjen. tør jeg spørre hvor i verden dere kommer fra? er litt arti å følge med siden vi har termin samtidig. :-) jeg kommer fra bodø området.
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 hei,jeg kommer fra vesterålen,men bor i trøndelag. er 34 år,og dette er min 5.......!!!(hjælp...)
september baby (fødeklar) Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 oisan. 5 stk! du har mot du. :-) har en gutt på 7 år fra før og er 32 år jeg.
andregangsmor78 Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2006 Fra midt-norge, 28-år, samboer og vårt første barn.
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 mot og mot... starta tidlig,hehe. nr en var ikke planlagt,ung som jeg var nr to,helt etter boka tre,attpåklatt som ble til to..(tvillinger) skulle ikke ha fler... nr fem,ga oss alle en kjempeoverraskelse,hihi. tar alt som det kommer jeg.mindre bråk med flere barn,det er min erfaring.(i tillegg blir jeg bestemor også!) her blir det liv ja.... gleder meg veldig,får bedre tid til den lille nå.de andre er jo store,og det hjelper jo litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå