Gå til innhold

Hvem er vi?


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen...

Nå er vi plutselig så mange nye her inne at det hadde vært litt morsomt å skrevet litt om oss selv, slik at vi kanskje klarer å holde litt rede på hverandre her :-) Har inntrykk av at alle forlater meg til 2 trimester av de jeg har lest om her fra starten min. :-)

 

Jeg er 26 år og samboer med verdens fineste mann. Jeg er opprinnelig fra Haugesund, og han fra Arendal, men vi bor på Lillehammer. Vi leker med tanken på å flytte til Arendal om ett par, men foreløpig trives vi veldig godt her. Vi venter førstemann, med termin 29 Januar, og gleder oss kjempemasse. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg er ei jente på 25 fra lillehammer, og jeg venter 9 februar:)

det er min første også! spennede det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Oslo, og bor i Oslo. Samboer er fra finnmark men har bodd her siden han var 17 år...:) Så man kan vel si han er fra Oslo.

Venter vårt første barn sammen i januar. Foreløpig termin er 3 januar..:)

Og i dag har jeg hørt vår lille sitt hjerte slå hos legen...måtte bare si det..:) Happy happy....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 24 og kjæresten er 31. Vi venter vårt første barn 14.februar. Vi er fra Oppland, men jeg studerer i Oslo (pendler). Kommer til å bo i Lillehammer-området når babyen kommer.

 

Babyen er godt planlagt og jobbet hardt for. (Togturer på svarte natta etc. for å treffe EL:)) Så nå gleder vi oss utrolig mye - snakker ikke om annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vi er mange som skal få i lillehammer rundt den tiden, så spennede, kanskje vi får omtrent likt:) termin 9 februar men det er bare den som er regnet utifra siste mens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, samboer 44, vi venter vår første i medio januar!

 

Er utdannet sykepleier og bor i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er 21 år, og sambo er 24 år. Vi bor begge i Oslo, men han er egentlig fra Asker. Selv har jeg flytta litt på meg, men har bodd mest i Larvik og Hokksund.

 

Vi venter vår kjære og ønskede førstebarn! Men termin er litt uklar, så jeg vil si jeg har termin i januar/februar. Får vente å se når jeg en gang får ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 år, sambuar 37. Bur på vestlandet. Ventar nummer to 18.februar 2007 (etter eigne beregningar). Er altså 5+6 i dag. Har ei deilig jente frå før på 18 månadar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt yngre enn dere andre her ser jeg. Selv er jeg 19 og sammen med verdens flotteste gutt, Han er 24. Vi venter vårt første og ønskede barn i februar. Har vært samboere i litt over 1 år. Vi bor i en koselig leilighet i Sandnes/Stavanger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Eg e 26 fra Stavanger, studere for øyeblikket på stord og ska flytta t barnefaren på karmøy før terminen så fra legen i dag blei 30 januar (ifølge bim så e ann 1.feb)

Dette va jo kje heilt planlagt, siden eg e midt i studiene, men det går seg vel te. hehe Eg begynne å glede meg iallefall, han har kje vent seg heilt t tanken ennå tror eg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

Dette var et koselig initiativ og selv om vi er både forskjellig i alder og hvor vi kommer fra, så har vi noe veldig felles i magen vår :-)

Selv er jeg 30 år og vi venter vårt første barn. Vi står på flyttfot til Fredrikstad, og håper på en fin sommer der så man får dagene til å gå iallefall over de første kritiske 12 ukene. Etter mine egne beregninger har vi termin 13.feb, men skal til kontroll neste tirsdag. Mannen min har en søster med Downs, så regner med vi får tilbud om tildig ultralyd og fosterdiagnostikk. Noen som har erfaring med dette? Lykke til alle sammen. Gleder meg til å følge med dere utover høsten!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

Jeg er 29 år, mannen min er 31år, vi venter baby nr3, ca 16 februar....Tror jeg er 5+0 i dag:o))))))))))))

 

Vi bor på det blide sørlandet å er ekte sørlendinger, hehe...

Gleder oss veldig til å få en baby til i huset, har et barn på 5 år og et på 21 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Telemark, 31 år sambo snart 33 år.

Vi venter vårt tredje barn 15. februar, har to barn på 6 og 8 år :)

Gleder meg til å komme meg over 12. uke...

Lykke til jenter :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er 30 år og bor i Trondheim. Jeg og mannen min har tre barn fra før, 2 gutter og en jente. Vi har termin 8 februar med fjerdemann. Både gleder og gruer meg litt. Dette blir det siste barnet har vi bestemt oss for, så jeg skal virkelig nyte det. Spesielt den første tida da jeg går å vet noe som ingen andre vet. .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 aar og venter nr. 2 i slutten av januar (foreloepig termin : 29/01/07). Kommende storebror er 2.5 aar.

Er opprinnelig fra Nordland, men bor i Frankrike og er gift med en franskmann.

"Jobbet" i 5 mnd. foer spiren satt denne gangen, men det kjentes veldig lenge ut!

Har faatt en gedigen mage i bare 8. uke! Jeg har avtale hos gynekolog paa mandag, er litt nervoes, for da faar jeg vite om det er flere der inne (er tvilling og faren min ogsaa)!

Koselig aa bli kjent med dere alle! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 30 år, og har en fantastisk samboer, som jeg har vært sammen med i 3 1/2 år. Vi har et barn på 19 mnd. fra før. Vi bor i Oslo, og er fra Oslo, men skal flytte om et par mnd. på landet. Det blir fantastisk deilig, vi er veldig lei av byen.

Har termin 7. februar ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og min fantastiske samboer er 27 år. Vi bor i Bergen. Har vært sammen i 8 år og bodd sammen i 4 år. Vi venter vårt første barn sammen 7 februar :) Dette er min 3 graviditet på 6 måneder...har hatt en SA og en MA. Men denne gangen SKAL det gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg kanskje skulle menge meg her jeg også ;-) jeg er en jente eller mamma kan jeg jo nå kalle meg, på 19år og samboeren min er 20, jeg blir 20 i år og han blir 21. Vi har fin liten leilighet men ønsker oss veldig et hus. Vi har også en liten "firebeint" som har vært babyen min frem til nå. men nå blir det andre "Boller" =) Vi holder til i Østfolds bakgater Halden...

så vidt jeg har skjønt er jeg i uke 8, og bare gleeder meg til uke 12 er overstått med slik at man går rundt med litt større trygghet.

ellers er dette det største som har skjedd meg og kjæresten, og vi klarer nesten ikke vente... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg og samboer er 23 år og bor i Stjørdal.

Jeg har en gutt på 2 år fra før. Nå er jeg 8+6, og bim-termin er 23.januar. Vi gleder oss kjempemasse!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg er 28, 29 i juli. Samboer er 31. Vi bor i Sarpsborg og trives med det:-)

Dette er vårt første barn sammen og vi venter i februar. Samboer har en datter på 4,5 år fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, gift med drømmemannen min på 32. Er et bittelite stykke på vei med nummer to, foreløpig termin 2. februar! Er også av den sorten som måtte "slite" litt med å stelle i stand nummer to, så denne lille spiren er temmelig godt planlagt, og etterlengtet :-) Er ferdig utdannet på høyskole, og har jobbet i drøye fire år, inkludert en fødselspermisjon. Bosatt på vestlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er helt ny på denne sida og fant for få dager siden ut at vi venter vår første.

Er 27 og gift med en kjekk kar på 33. Termin er 8.febr om alt går greit. Vi bor nord i nordland, jeg jobber som sykepleier. Gleder oss:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Koselig å få vite litt om dere andre her :)

 

Jeg er 27 år og den gode mannen min er 29. Vi kommer opprinnelig fra Sunnmøre, men bor i Kongsberg nå. Har en nydelig liten krølltopp på 17 mnd, og er 6+1 på vei med nr 2. Har akkurat opplevd en sa, så den store jubelen lar vente litt på seg, iallefall for min del.. Jeg krysser fingrer og tær for oss alle har inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Jeg er 32 år og mannen min 33. Vi har en sønn som blir 5 i september, og gleder oss til å få nr 2 i januar. Er 8+3 og har termin 27. januar. Vi bor utenfor Arendal, og er herfra begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...