Gå til innhold

Hjelp meg, det er viktig...Hvis noen av dere kan=)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer for jeg bruker Loette 28 dem har jeg vel brukt i 6 mnd tror jeg. Jeg hadde for 1 mnd siden en rar blødning, den starta med sånn lyserosa farge når jeg hadde 3-4 piller igjen av de rosa, og når jeg starta på sukker pillene så ble den mørkere og det lukta som det pleier når jeg har mens. BEKLAGER ord bruket!!

 

Hva kan dette være har jeg blitt gravid?? Jeg venter mens i dag eller i morra og har testa meg 6 ganger denne mnd var i går hos legen og testet meg også. Kan jeg da likevel ha blitt gravid? + at jeg har nå stikkinger i sidene, magen og litt bak i ryggen de kommer og går.

 

Jeg tar pillene til samme tid nesten vær dag det går ikke mere enn en time mellom de.

 

Håper noen kan svare meg eller gi meg noen råd. For jeg er så utafor nå, min mann ønsker ikke fler barn for han mener at vi ikke vil klare oss siden vi bare har en inntekt, men jeg tror neppe jeg jeg takler abort det vil slitte veldig inn på meg.

 

Uff ble litt lenger enn jeg trodde at dette skulle bli.

 

Klemmer fra Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testene på markedet er litt forskjellige. Noen viser positivt ganske raskt. Vent noen dager forsøk igjen. Husk at urinen bør ha vært i blæren i minst 3-4 timer. Da har den fått samlet seg opp hormonet hcg. Derfor er morgenurin det beste. Får du ikke mensen til mandag så kan du jo kontakte legen og høre om du kan få tatt en HCG i blodet for det går også an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...