Gå til innhold

Har sett den lille :)


snuppetupp 07.02.07+09.02.08

Anbefalte innlegg

Er så gladddd.... er 7 uker på vei fikk jeg vite, og den er 7 mm... kjempeliten, men så mye glede den gir... så hjertet slo... skikkelig gøy asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :-)

Opplevde det samme selv i forrige uke. Var da 8+2, den lille var 19,5 mm og hjertet slo med 172 slag i minuttet. Alt dette var visst normalt...kjempegøy! Føles litt uvirkelig ennå faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi...

Min var jo ganske liten i forhold til din. ???det var rart, skal den vokse så mye på en uke.. ble litt bekymret her jeg...fikk ikke høre mange slag heller...

 

Du var heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Tror ikke du skal være så veldig nervøs. Var selv på UL når jeg var 6+5, og da var nurket 7,8 mm. Ifølge tabellen med CRL som JM bruker så er man ca 8+3 når embryoet er 19mm og 6+4 når embryoet er 7 mm. Helt normalt altså!!!

 

Vokser ganske fort og mye den lille vet du:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg i det hele tatt! :-) Ifølge legen som undersøkte meg vokser den lille veldig i rykk og napp i starten, og det er også individuelt hvor stort fosteranlegget er til enhver tid. Men ut fra lengde+hjertefrekvens ble det da altså satt til 8+2 på meg. Ellers vokser jo den lille ganske så fort i starten, rart å tenke på at det skal være sånn forskjell i størrelse bare fra en uke til den neste. Veldig spennende med tidlig ultralyd, vurderer å ta en privat i uke 12-13, det er jo så lenge til den ordinære! :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...