Gå til innhold

Landsforening for krybbedøde går mæ på nervan.......

Anbefalte innlegg

Støtta dæm med 250 kr for noen mnd sider. Og det skulle jeg aldri ha gjort.

Fikk tlf derfra for 1 mnd siden der dæm takka for støtta og lurte på om jeg ville støtte dæm med nye 250 kr. Det takka æ nei til å sa at dæm hadde fått støtte en gang å d fikk holde.

No ringe dæm igjenn å lurte på om det hva greit at dæm sendte mæ en faktura på nye 250 kr.

Da æ sa nei lurte han på om det ikkje hva ei god sak å støtte. Jo klart det er det, men no har dæm ringt 3 ganga. Når dæm får støtte en gang ringe dæm å mase heile tia. ARG

Friste ikkje akkurat å støtt noen når dæm bære ringe å mase etter det.

Måtte bare få ut litt frustasjon her.

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir irritert nå ja. Selvfølgelig er de ten god sak, men det finnes 1000 andre gode saker å støtte også! Har samme problem med SOS barnebyer. Jeg vil gjerne støtte dem årlig (noe jeg gjør) men ikke månedlig! De sender masser rart i posten ca 1 gang per måned, det må jo koste masse å sende disse frøene, postkortene etc?

Det er lett å bli stum av overraskelse når de spør om det ikke er en god sak, men da bør vi kanskje spørre tilbake hvor mange gode saker de selv støtter hver måned. Jeg støtter minst 5 organisasjoner årlig, i tillegg til å delta på innsamlinger ved katastrofer, men hvor mange tusen koner er det meningen man skal bruke før man kan ha ren samvittighet? Skulle gjerne vært rik og delt ut til alle, men sånn er det bare ikke...

Jeg tror med fordel flere organisasjoner kunne slått seg sammen slik at de delte administrasjonskostnadene. Så ville flere av våre kroner gått direkte til de som trenger det / forskningen.

Ja helt enig. Får også reklame å frø fra SOS barnebyer.

Jeg støtter jo foreninger og når det er katastrofer å slikt da. Men en kan ikke støtte alle.

Å når dæm ringe flere ganger så kan en bli temmelig irritert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...