Gjest Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Nå har jeg vært på apoteket og kjøpt Bisolvin tabletter, i håp om å få litt fortgang i "graviditets-prosessen" her. Skjønte det slik på apotekeren at jeg skal ta to tabletter daglig, fra mensen og noen uker fremover. Men kan noen fortelle meg litt mer om produkter? Skal jeg begynne på mensens 1.dag, ellers når mensen er ferdig? Har dere merket noen bivirkninger? I det hele tatt, hva slags erfaringer har dere med Bisolvin tabl? Takknemlig for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5362346-bisolvin-tabletter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine68 Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei Sitter her med min nyinnkjøpte pakke med Bisolvin. Takk for tipset. Jeg sprang til apoteket med en gang jeg leste innlegget ditt....:-) Det står på pakken at man må ta de i 3 til 5 dager for å få full effekt...på slimet i lungene...he he. Slim er nå slim spør du meg. Regner med at det er under el at vi bør ha full effekt. Tynt slim som letter svømmingen for rumpetrollene. Jeg tror jeg prøver den dosen som står på pakken jeg. Skal taes i max 10 dager. Er på dag 7 idag så imorgen starter jeg med dem. Så får vi se. Må kanskje dra med gubben til sengs også da. Skjer vell ikke noe uten det. Jeg har sagt det før, men jeg kan ikke være helt riktig skrudd sammen. Jeg biter på kjerringrådene i tur og orden. Her skal ikke noe være uprøvd. Tror jeg skal ta de siste el-testene denne pp også selv om jeg hadde bestemt meg for å droppe dem. Lykke til med pillespisingen Sondres mamma. Måtte det være den riktige formelen..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5362346-bisolvin-tabletter/#findComment-5364234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå